Nogmaals: Denk om jullie onweer-online t-shirts!! | Gewijzigd: 25 februari 2011, 20:59 uur, door Kevin
Ik heb vorig jaar de cursus Het weer gedaan. Was een leerzame en indrukwekkende dag.
Ik wil dan ook wel mee die 6 mei, maar hebben jullie jezelf ingeschreven op de website?
Groetjes Lynette
ps. ik heb auto en kom uit Arkel (zuidhollandzuid) bij Gorinchem.
En waar kan ik die leuke onweer online shirt + eventueel autoraam sticker kopen | Gewijzigd: 26 februari 2011, 19:26 uur, door Resident Evil
Prijs is prima! Als het nu ook nog op Terschelling gehouden wordt ben ik erbij!
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
is er bepaalde kennis vooraf nodig? Of is het voor mij als meelezend O-O lid/leek ook leuk.
Wel enige kennis aanwezig natuurlijk, maar ik vermoed dat de deelnemers die zich reeds opgegeven hebben meer kennis hebben, vandaar de vraag
Die workshop is ook gewoon voor de weerleken onder ons. De mensen die er niets van af weten hebben mogelijk nog baat bij want het ontstaan van onweer enz wordt ook besproken. Had in mijn openingspost expres al "Het lijkt me ook leuk als er mensen meegaan die er niet zoveel verstand van hebben, misschien steken die mensen daar ook nog wat van op. " neergezet
Het lijkt me echt heel gaaf om bij de workshop aanwezig te zijn! Ik heb genoeg geld, ik zit alleen met vervoer
Want met het openbaar vervoer lijkt me niet zo'n slim plan (zouden mijn ouders ook niet goedkeuren) maar mijn ouders vinden het ook te ver om even heen en weer te brengen.
Is het mogelijk dat iemand me zou kunnen/willen ophalen & thuis brengen? Is misschien wel veel gevraagd hoor, en als het niet kan dan is het ook prima. Maar ik dacht, misschien woont er iemand toevallig in de buurt van Rotterdam?
Groetjes!
Dus 17 op de lijst nu, of 18? Super!
Zit me trouwens af te vragen of enkele chasers hier misschien nog in winterslaap zijn. Hopen dat April alvast wat mooi onweer krijgt om ze wakker te schudden.
Daniel