Combineer ik het mooi met een bezoek aan mijn ouders en ga ik van daaruit naar wageningen. ( dan is het maar 30 min)
laat maar weten of het doorgaat in mei ( april is denk ik no-go) en misschien neem ik mijn vader ook wel mee die vind dat vast wel leuk ! tot nu toe kan ik volgens mij elke vrijdag in mei .. maar de dagen lopen al vol
greetz
Calliep | Gewijzigd: 21 februari 2011, 19:17 uur, door Callie-P
De 13de kan niet omdat ze dan 25 jaar bestaan en dan hebben ze feest. Gezien het geit dat mei met kop en schouders bovenuit steekt heb ik besloten om op 6 mei te gaan, ook omdat er dan nog mensen zijn die in Nederland zijn ipv Amerika om te chasen
Betaling moet ik nog even regelen, maar vooruit betalen is wel prio 1 bij mij zodat we niet voor verrassingen komen te staan daar
Allemaal onweer-online shirtje aan?
Als meteoconsult het er mee eens is, wil ik voor onweer-online wel een video-impressie maken van deze workshop
Ik heb het gevraagd, Reinier heeft er geen problemen mee, maar moet alles wel voorleggen aan MC. Niet dat je dalijk alles op staat te nemen
Geef ook hier in dit topic aan dat je definitief mee gaat zodat ik het kan verwerken in de beginpost
Mensen die tot nu toe hebben toegezegd
Calliep + vader
Zorba
GekkeLeo
Jan
^TuRBo^^
KnightDoppler
Pyro
Citaat van Verwijderde_gebruiker_01, donderdag 24 februari 2011, 21:49 uur Ik heb het gevraagd, Reinier heeft er geen problemen mee, maar moet alles wel voorleggen aan MC. Niet dat je dalijk alles op staat te nemen
Geef ook hier in dit topic aan dat je definitief mee gaat zodat ik het kan verwerken in de beginpost
Mensen die tot nu toe hebben toegezegd
Calliep + vader
Zorba
GekkeLeo
Jan
^TuRBo^^
KnightDoppler
Pyro