CU next winter en dan hopelijk weer met af en toe voorspellingen van dit soort 'laagjes' sneeuw.
Yep, CU2...........Wat een top foto,ik doe t al voor de helft
Absoluut mee,bij ruige ontwikkelingen !!!!
lente prikkelt me qua weersontwikkelingen niet.
Maar wel om t buiten te voelen en te ruiken.
"Roerig"weer daar tegen triggerd me zeker wel.
Het is erg rustig hier ja, maar logisch; de winter en het winterweer zijn voorbij. Ik ga ook mijn spulletjes hier maar opruimen en inpakken. Een ieder bedankt voor de input en de gezellige tijd! Tot ziens in ieder geval in het lente- en zomertopic!
Hier nog even een pluimpje, met alle temps boven de nul-lijn; kortom, toedeledoki winter!
| Gewijzigd: 9 maart 2011, 12:59 uur, door Tyshane
CU next winter en dan hopelijk weer met af en toe voorspellingen van dit soort 'laagjes' sneeuw.
Hey, dat is mijn gebruikersprofielfoto.......
live webcam:
http://kutuphane.metucam.metu.edu.tr/ | Gewijzigd: 9 maart 2011, 14:31 uur, door jones
Het is erg rustig hier ja, maar logisch; de winter en het winterweer zijn voorbij. Ik ga ook mijn spulletjes hier maar opruimen en inpakken. Een ieder bedankt voor de input en de gezellige tijd! Tot ziens in ieder geval in het lente- en zomertopic!
Hier nog even een pluimpje, met alle temps boven de nul-lijn; kortom, toedeledoki winter!
[attachment=55961:eps_temp...im_06260.png]
Jij ook zeer zeker bedankt voor de mooie info etc.
En je weet het maar nooit,misschien nog een korte return op dit topic.
Jou'll never know where it will snow
Ik toeter nog wel als ik weer langs jou naar de Kempen toe rij...............
Marcel. | Gewijzigd: 9 maart 2011, 16:27 uur, door albalinda
Ik heb in ieder geval weer van t winter forum genoten,van de winter niet egt hij kwam lekker snel op gang en ging nog sneller weer weg jmmr
Deze jongen gaat de zomerslaap voorbereiden en kom ergens eind november wel weer eens buiten kijken.
Iedereen bedankt voor de o zo leerzame winterweer stof ik heb weer veel geleerd en genoten
tot november
allemaal geen ene reet aan om te volgen hier(wel om te beleven),laten we even wel wezen.
tot over 7 maanden!!
De onweertopics zijn anders nog veel drukker dan de wintertopics, ook altijd leuk om te volgen.
en waarschijnlijk weer terug komen bij fikse onweer en storm
gewoon niet zo aanstellen
Ik snap dat nooit zo van die afscheidsposts maar ieder zn ding he!
Inderdaad!!! Daarom gaat dit topic ook op slot en gaat pas weer open mocht er wat sneeuw gaan vallen. Wij (de crew) van onweer-online willen hierbij iedereen bedanken voor de gezellige tijd (soms ook wat frustratie, maar goed dat hoort er ook bij) in deze winterperiode.