Ik denk dat het vriezen wordt, want het zoutloket is gesloten
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=98990
Pluim geeft 10-15 graden aan, dus dan zou ik het wel weten
[offt]Nou niet overdrijven he, dat valt heus wel mee, afhankelijk van welke banden je hebt natuurlijk maar een maat van me rijdt al 2 hele jaren op zijn winterbanden en die zijn nog steeds goed. Wel is het zo dat ze veel minder goed presteren bij warmer weer op het gebied van grip.
Nu is het niet zo dat ze bij 7 graden erg slijten ofzo, maar ik bedoel als het 15 graden is slijt de gemiddelde winterband toch wel (een stuk) harder in vergelijking met zomerbanden Maargoed, we zitten niet op een bandensite dus back on topic
Koude nacht geweest, Woensdrecht zelfs -6
Laatste koude nacht geweest? | Gewijzigd: 8 maart 2011, 09:02 uur, door Diem
Een behoorlijke prutwinter gehad in mijn opzicht.
Zit weer flink tegen de zomer op! warmte, en bij elk onweersbuitje weer een inslag... zit er niet echt op te wachten.
Ja, jammer van deze winter. Het begon zo goed eind November.
Ben het met je eens; weer een hele zomer wachten
Nog 95 dagen en dan lengen de nachten al weer
Hahaha, we zullen voortaan langzamer schrijven....
Ondertussen batterijen van sensor vervangen. Nog 1,3 graden. Volgens weeractueel zijn in ZH de dichtsbijzijnde weerstations (Zuidland en Spijkenisse) ook het laagst, maar scheelt toch nog 1,5 graden. Even aanzien dan maar. Toch zeer lokaal koudeputje? | Gewijzigd: 8 maart 2011, 21:33 uur, door Ben47
Pluim geeft 10-15 graden aan, dus dan zou ik het wel weten
Vorige week Maandag lag hier nog een paar cm Sneeuw en dat hadden ze ook niet gezegd
En daar hebben ze zo lang voor gestudeerd De meteorologen
Ma je weet het maar nooit in Nederland het kan zo weer Sneeuwen als ze zeggen regen | Gewijzigd: 8 maart 2011, 22:42 uur, door Apeldoorn1988
Er kan nog van alles veranderen denk ik . In het einde van maart kan het nog altijd veranderen .
Maar ik zeg ZON en WARMTE is sweet
Ps kom ik er achter dat mijn broer op deze pc heeft gezeten Dit was dus van StevenOverijssel | Gewijzigd: 9 maart 2011, 07:27 uur, door michielwes
Maar ik zeg ZON en WARMTE is sweet
Maar uhh Michielwes; je bedoelt zeker ZWEET i.p.v SWEET
Absoluut;alles is mogelijk in maart,zeker ook onweer | Gewijzigd: 9 maart 2011, 08:58 uur, door albalinda