Weet iemand of er net als de gfs kaarten ook van ecmf lange termijn neerslagkaarten e.d. beschikbaar zijn? Ik vind alleen luchtdruk en temp kaarten op zowel weerdirect.nl, weter3.de als wetterzentrale.de
en hoe kan ik een link van een kaartje oid plaatsen?
JPP
Voor de zoveelste keer is de kou in de bovenlucht verdwenen/uitgesteld.
Als ik zo bij een baas/dienst zou werken dan behield ik geen baan! | Gewijzigd: 7 maart 2011, 11:35 uur, door albalinda
Yep,zou eigenlijk wat scherper voorspeld moeten kunnen worden!
Zeker in deze tijd,waar men technich gezien zoveel kan en blijft verbeteren.
T voorspellen van t WEER blijft/blijkt vaak een wassen neus | Gewijzigd: 7 maart 2011, 12:17 uur, door albalinda
Zeker in deze tijd,waar men technich gezien zoveel kan en blijft verbeteren.
T voorspellen van t WEER blijft/blijkt vaak een wassen neus
Soms gaat het goed mis idd! Ah ja maar als alles voor de volle 100% zeker zou zijn en van te voren al vast stond is zo'n forum en dit soort topics ook niets meer aan.
Yep,en dat het ook een langere periode goed kan mis gaan!
Het heeft ook idd. zijn charme en genoeg stof tot discussie.
Eigenlijk ben ik het al bijna weer vergeten,zeker na een dag zoals nu.
Wat is het ongelooflijk lekker om nu buiten te werken,niet normaal. | Gewijzigd: 7 maart 2011, 14:19 uur, door albalinda
ja idd, want eeuhm,, normaal ging het donderdag eerst zijn, dan was het al vrijdag, dan zaterdag op zondag nacht.. nu maand enja niet te vergeten, soms is het gewoon regen ook
We zien wel hoe het verloopt, als het nog altijd een dagje vooruit word, mogen we het vergeten.
gfs berekend nu toch weer sneeuw voor lage landen maandag met kans tot 5 cm sneeuw in nl en belgie afwachten maar is nog een hele week vooruit lijkt mij niog niet echt betrouwbaar
of krijgen we nog een lading Sneeuw
Lol! Het welbekende spreekwoord 'Het kan vriezen en 't kan dooien...' is denk ik wel erg van toepassing op de komende periode. Maar dat is het al een paar maanden geloof ik.
of krijgen we nog een lading Sneeuw
(Nog steeds) winterbanden ? Ik zou die er maar snel afhalen als je wil dat je ze volgend jaar weer kan gebruiken, ze slijten bij een hogere temperatuur als een gek.
Pluim geeft 10-15 graden aan, dus dan zou ik het wel weten