Tja dat geldt ook voor alle andere weersverwachtingen.... zo is het nu eenmaal
Die kaartjes zijn volgens mij nog nooit uitgekomen, ik hecht daar geen waarde aan.
6 dagen vooruit kijken met sneeuw is gewoon niet te doen, klaar!
als ze met moeite sneeuw kunnen verwachten voor de volgende dag, laat dan staan dat ze dat over 6 dagen kunnen!
je kan wel hopen, maar dit is valse hoop. wacht gewoon totdat het 1 a 2 dagen voor je neus is, dan is het een stuk reëler (vind ik dan)
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Ik moet het nog maar zien, het zou me niets verbazen als er toch nog wat gaat vallen. Maar ja we zien wel. De temps lijken wel wat hoog zo. Maar jij komt soms idd best pessimistisch over betreffende winterweer. Hou je niet van de winter en heb je liever de lente? Het zou, als je zo optimistisch bent over de lente, ook leuk zijn als je dan wat optimistisch zou plaatsen in het lente-topic! Die loopt nog niet zo hard namelijk... (edit: och ik zie net je post daar! )
En reëel is het niet als je ontkent dat er sneeuwkansen zijn, terwijl de kaarten nav computerberekeningen aangeven dat er wel sneeuwkansen zijn. Het is juist irreëel om dat te ontkennen. Dat zegt dus niets over het al dan niet uitkomen van deze verwachtingen. Maar goed, wat mij betreft nog eenmaal dat dikke pak sneeuw en een dag later graag met 18 C in de zon! | Gewijzigd: 6 maart 2011, 23:49 uur, door Tyshane