Dus als het zomerweer is in de lente moeten we een zomertopic openen. Dit is vrij normaal weer voor het begin van de lente, een wintertopic is echt wel overbodig vermits we in de lente zitten.
Ben ik het niet mee eens. Ik vind dat bepaalde topics gerust naast elkaar kunnen blijven lopen omdat de seizoenswisseling ook maar geleidelijk plaatsvindt. Het is echt niet zo dat we plotsklaps overschakelen op lente, en dan geen winterweer meer hoeven te verwachten. Zeker nu niet. | Gewijzigd: 4 maart 2011, 15:19 uur, door Rutte31
Toch best heel wat temperatuurverschillen in ons landje. Ik vermoed haast wel dat ze in Flevoland een groot deel van de dag grijs weer moeten hebben gehad.
Voorspellingen zijn totaal NIET uitgekomen.
Temp hele dag 0 graden, bar koud dus, zon is nu aanwezig maar met mate.
gr
Omdat de bewolking bij jullie daar heeft blijven hangen..
maar ja, Rotterdam is geen Obdam
zie je maar weer wat een grote verschillen een kleine weersverandering kan maken
Ps: @tyshane, Begon de dag bij jou grijs dan? (hier is het vanaf zonsopkomst zonnig namelijk )
Ja de ochtnend grijs en in de middag kwam heel langzaamaan de zon door. Die schijnt nu al een tijdje heerlijk. In de zon dus wel weer lekker maar in de schaduw erg frisjes, maar goed, het was ook maar een paar graden.
Melding van Space Expo Noordwijk:
Vanavond 19:03 en 20:38
en morgen 19:29
vliegt het spacestation ISS met de aangekoppelde spaceshuttle Discovery weer over.
Kijk richting W
http://www.space-expo.nl/
Aangezien het hier (Westen van het land) op dit moment vrij helder is, kijken of ik de ISS+shuttle zie
Melding van Space Expo Noordwijk:
Vanavond 19:03 en 20:38
en morgen 19:29
vliegt het spacestation ISS met de aangekoppelde spaceshuttle Discovery weer over.
Kijk richting W
http://www.space-expo.nl/
Aangezien het hier (Westen van het land) op dit moment vrij helder is, kijken of ik de ISS+shuttle zie
Net op tijd gelezen, heb hem gezien hoor.
Inderdaad, iets waar ik in ieder geval niet meer op zit te wachten: Zooi en troep op donderdag. Het is gelukkig nog 6 dagen vooruit en maar hopen dat de verwachting naar iets positievers wordt bijgesteld.
Maar van de andere kant: Dit had ons ook tijdens de carnavalsoptochten kunnen overkomen dus zo slecht getimed is het nog niet aldus de GFS van 12u.