Woensdag, donderdag en vrijdag hoogstwaarschijnlijk veel zon, dus kom vast goed. Verder weinig neerslagkansen komende week aan de huidige (ecmwf) pluimen te zien. Een rustig weekje?!
Europese modellen:
Ben benieuwd of dat hogedrukgebied zich lang genoeg uitstrekt van Ierland tot Scandinavië. Zodra het zwaartepunt maar iets naar GB verschuift, zitten we weer in een NW stroming en of die zon geeft....?
Nee, niemand zal weten of er sneeuw in maart in België zal vallen. Maar het kan altijd! Zelfs in april. 20 april 1991 vroor het aan de kust en lag er een sneeuwlaag van 3 cm dik in Koksijde.
Voor meer gegevens:
http://www.meteo.be/meteo/view/nl/1103306-Sneeuw.html
Maart roert zijn staart, april doet wat ie wil. Er kan dus nog veel gebeuren! Bye bye winter!
jij niet, maar wij wel...wat een suffe winter was het hier, behalve de lekkere vriestemperaturen af en toe
Oh ja? Kennelijk is mijn observatie over sneeuw nog niet zo gek geweest. Lees dit artikel maar eens wat Jan heeft gepost.
Je mag niet voorzeggen joh
Of te wel,voor jojo-en
Ik denk dat r een blauwe piste van over blijft
Hier een graadje of 4 en jawel hoor, t ZONNEKE
Eerst maar even scheren,ander word ik nie bruin
Edit; t gezicht | Gewijzigd: 1 maart 2011, 12:09 uur, door albalinda
Eerst maar even scheren,ander word ik nie bruin Edit; t gezicht
Lol! Hier nog geen zon, maar zal vast wel komen. De temperatuur maakt me nog niet heel veel uit, winterweer met zon vind ik ook prima, maar als dat oranje bolletje maar gloeit (als in geen bewolking). Die temperaturen gaan de komende weken, maanden vanzelf wel gestaag omhoog, komt helemaal goed! | Gewijzigd: 1 maart 2011, 13:03 uur, door Tyshane