Ehhhh pardon... Er rijd net een auto langs en in de koplampen reflecteren toch daadwerkelijk sneeuwvlokken.... | Gewijzigd: 23 februari 2011, 23:45 uur, door Ruurd
Waar ik wel ga over beginnen is dat er nu toch al echt wel een paar dagen de 'koude' 3-5 °C als tMax (voor hier in de buurt) berekend worden voor volgende (en misschien vrij lang aanhoudend). Dit is toch wel leuke ontwikkeling, want de laatste weken is er naar mijn weten nog niet zo veel consistentie in de runs geweest. (Verbeter me maar als ik fout zit)
Ook heb ik dan nog hoop om misschien naar een besneeuwd Winterberg te kunnen gaan de week van de 7de .
Er liggen op aantal plaatsen nog loodsen stampvol met strooizout wat daar eigenlijk nog weg moet voor het lente wordt. Hier sloegen de wegen vanmiddag ook al wit uit van het zout. Lag al meer dan dat er in december gestrooid werd.
Iemand zo de locatie van het sneeuwhoogte-topic? Hier ligt nu al 0,1 millimeter sneeuw. Toch vermeldenswaardig
En jawel,zowaar hier ook 1 centimeter sneeuw,temp - 0,6 graden.
En ik zie vanaf de noordhoek wat nieuwe buitjes vanaf de noordzee afzakken.
Wat me wel opgevallen is dat gisteren de neerslag een wat noordelijke invalshoek had. | Gewijzigd: 24 februari 2011, 05:19 uur, door albalinda
Iemand zo de locatie van het sneeuwhoogte-topic? Hier ligt nu al 0,1 millimeter sneeuw. Toch vermeldenswaardig
Misschien kan iemand een zouthoogte topic aanmaken?