Zoals ik gisteravond al schreef, niet gek toch....
//
In het oosten en met name noordoosten van het land zal het tot donderdagochtend bij neg DP gewoon sneeuwen. Hier kan met een beetje geluk 5 tot 7 cm sneeuw vallen.
Ciao Johann
//
dat heb je zekers knap gedaan;)
ass je nou vaaker in de winter dat voorspelt "verwacht" dan ben ik blij
ass je nou vaaker in de winter dat voorspelt "verwacht" dan ben ik blij
Ik word pas blij als het eens het weesten is (belgie
Nah, ik moet je nageven dat het wat harder begint te sneeuwen. Al is het jammer, volgens de radar, dat we niet al te veel moeten verwachten denk ik. Had hier wel een tapijtje gewild van een paar cm.
Bekijk het zo: hier in belgie ofja bij mij toch al hele dag regen. geen vlok gezien. jullie zien er tenminste
Vandaag de nadelen van ijs ondervonden. Mijn kat is verdronken waarschijnlijk door het ijs gezakt. dus mensen let op je huisdieren. sorry mods
on--- het heeft hier wel lekker doorgesneeuwt, net ijregen gehad. nu glad
groet marieke
Sorry voor je kat, zit in Wieringerwerf, niet ver van Winkel.
Sneeuwt heeel licht, maar alles is wit:)
+0,1 gr.C
Sneeuw word steeds meer momenteel, maar dat tapijtje komt nog wel hoor.
Vanacht komen er nog een aantal stevige sneeuwbuien aan , vanuit het noordwesten komt er weer een bom aan
Vanacht komen er nog een aantal stevige sneeuwbuien aan , vanuit het noordwesten komt er weer een bom aan
Ik schat die "bom" op ca. 2 cm daarna smeltend en weg is het morgen.
Blijft 2 cm, maar ik blijf er niet voor op.
Hebben we toch nog een beetje wintergevoel aan het eind van 6 a 7 weken geen sneeuw.
Nog een beetje nasudderen met de winter en daarna....
Lekker lente!!
heb je daar mischien en plaatje van en kan er in belgie nog een sneeuwtapijt gevormd worden dan
http://winter.buienradar.nl/sneeuwradar.aspx
Daar kun je ook België zien.
Dan moeten we evt. nog wat kunnen krijgen van het KF.... Zoals ik het nu zie, valt er bijna geen sneeuw meer op dit moment.