Zo'n vermoeden had ik dus al thx.
Hopelijk valt er nog wel iets voordat de buien allemaal weg zijn getrokken.
Hopelijk valt er nog wel iets voordat de buien allemaal weg zijn getrokken.
Op raakvlak warm koud kan gerust weer nieuwe neerslag ontstaan
Er word op TV ook gemeld dat er hier nog 3CM kan komen te liggen.
Ik wou dat dit volgende week was, er is namelijk niets beters om s'ochtends door de sneeuw naar je werk te gaan.
Ik wou dat dit volgende week was, er is namelijk niets beters om s'ochtends door de sneeuw naar je werk te gaan.
Klopt,maar met een btje pech/geluk is t morgenochtend weer verschwunden
Op de radar zie je dat het op dit moment verpieterd voordat het bij "ons" komt.
Zal op een gegeven moment wel doorstomen,maar hoeveel cm??? | Gewijzigd: 23 februari 2011, 18:44 uur, door albalinda
Ligt eraan hoe laat je naar je werk moet ..... Maar bij jullie zal evt. wel blijven liggen tot ergens in de ochtend?? (als de kou niet te ver naar het oosten terug wordt gedrukt)
Klopt,ik kan nu ook eigenlijk slecht inschatten hoe snel de temp hier zal oplopen.
En wanneer de neerslag precies valt.....
Vanochtend was ik al om 6 uur naar Westelbeers (onder Tilburg)
Klaar,snel weer naar huis,voor de gladheid terug, en zie hier,nog droog???
Radar gaf al neerslag aan,maar ja,dat verhaal is ook al bekend.
Enne,we zitten in het warmste stuk van het gebied
Dat zal straks tijdens de neerslag ook wel weer veranderen. | Gewijzigd: 23 februari 2011, 18:54 uur, door albalinda
Zaterdag, en volgende week pas weer! vandaar dat ik hoopte dat het volgende week wel kwam
Vrouw Holle had nog wat over.
Temp is wel weer wat gezakt.. nu 1,6 graden...
no hiero -1 en volgens neerslag verwachting gaat het hier in iedergeval tot 22.00 door sneeuwen prachtig om te zien hoe het hier sneeuwt zoals we friezen zeggen better let as net (beter laat dan nooit)