't zou erger zijn als niet die ene bal maar alle ballen bevriezen.. Lijkt me ook niet prettig voor de voortplanting in de toekomst..
*Excuse me*
normaal om deze tijd van het jaar ongeveer 75 cm
en normale temperaturen -12/-15 overdag en krap -20 's nachts.
zoek maar eens Kazan op in wikipedia dan krijg je er zelfs een klimaattabel bij.
het ligt overigens 800km oost van Moskou op de zelfde breedtegraad.
en zo slecht is koude niet voor je lijf, alleen veel drinken omdat je veel vocht verliest door ademen. en zorgen dat je droog blijft of wordt voor je afkoelt.
"Sommige jongens zaten te huilen van de kou" FC Twente TV klik
Huilen? Kom op man, wees een kerel
nou ja je bent er natuurlijk niet bij he
je kan veel zeggen over voetballers maar volgens mij zijn de meeste wel bikkels hoor
btw in nederland ga je ook niet fiks buitensporten met temps lager dan -15
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Bus onderweg naar stadion. 99% van de bus denkt dat ze zonder wedstrijd vertrekken.
Leon ten Voorde
Het gaat goede kant op. Min 19 nu #kaztwe
Veel hoger zal het niet worden. Kans doorgaan 10%
Al hoop ik natuurlijk wel dat de wedstrijd doorgaat, die ga ik gewoon mooi kijken
Wat ik niet snap, je woont in zo'n koud land, dan zorg je er toch voor dat het stadion dicht kan en dat je dan verwarming in het stadion hebt? Of zijn die lui achterlijk?
(Novum) - De wedstrijd tussen Rubin Kazan en FC Twente gaat gewoon door. Dat meldt FC Twente Radio. In Moskou, waar het duel in de tweede ronde van de Europa League gespeeld wordt is het steenkoud, maar na lang overleg heeft de UEFA besloten het duel toch te laten spelen. FC Twente is het hier niet mee eens en speelt onder protest.
De wedstrijd werd verplaatst van donderdagavond naar donderdagmiddag omdat de temperatuur in de middag hoger zal liggen. Woensdag kwamen beide clubs met elkaar overeen dat er bij een temperatuur van onder de -15 zeer waarschijnlijk niet gespeeld zou worden.
De beslissing liet donderdag lang op zich wachten omdat de twee thermometers in het stadion verschillende temperaturen aangaven.
Trouw
http://www.atdhenet.tv/34189/watch-rubin-k...twente-enschede