Ik werk al 4 jaar als vrijwilliger bij een poppodium in Dordrecht, Bibelot heet het. Het is een populaire uitgaansgelegenheid die volledig draait op vrijwilligers. Dat wil dan dus ook zeggen dat alle medewerkers die ieder weekend achter de bar staan, kassa of garderobe zitten en na sluitingstijd helpen bij de schoonmaak dit puur en alleen voor de lol doen, en geloof me, dat is het waard.
Nu heeft de NCRV een wedstrijd opgestart voor de Vrijwilliger van het Jaar en wij hebben vanuit Bibelot een medewerker daarvoor aangedragen die dit meer dan verdient. Harro Bos heet deze man. Hij werkt al meer dan 10 jaar bij Bibelot en zet zich nu 10 jaar in voor het Wantijfestival in Dordrecht, waar hij inmiddels best een onmisbare kracht is, ook als vrijwilliger trouwens.
Op de site achter onderstaande link kun je stemmen om Harro Bos ook te verkiezen tot Vrijwilliger van het Jaar, want hij staat nu nummer 3 en we willen hem natuurlijk op nummer 1 hebben. Je moet op het groene vuistje klikken om je stem uit te brengen en je kan iedere dag 1 keer stemmen.
Dus mijn oproepje aan jullie is: Help mij en Bibelot om Harro aan de top te krijgen en stem op http://bringiton.ncrv.nl/fotowedstrijd-foto/harro-bos want hij verdient de titel Vrijwilliger van het Jaar het meest!
Alvast bedankt en ik zal jullie niet meer lastig vallen met dit soort spam-activiteiten.
Martin van Putten
Supertof Dankjewel
Potver, Harro is weer gezakt. De huidige nummer 1 heeft het binnen 2 dagen voor elkaar gekregen om meer dan 600 stemmen erbij te krijgen... Mag/kan ik jullie nogmaals om een gunst (lees: op het stemknopje drukken) vragen?
Alvast bedankt!