Heb nogal veel radio Veronica op staan, voor het betere muziek, maar dat terzijde.
In het nieuws vandaag hebben ze elk uur weer over dat er storing kan worden ondervonden op de tomtom... Maar dat betekent dus dat alleen dat merk er storing mee kan ondervinden, en andere merken niet... Volgens andere nieuwsbronnen hebben ze over navigatiesystemen in het algemeen. Dus volgens het nieuws van Veronica kom je met een ander merk navigatiesysteem vanaf...
Ik wou dit alleen melden omdat dus sommige nieuwsbronnen niet over het algemene praten, maar meer als het volk over bepaalde apparatuur praten... Een koosnaampje zeg maar... Ik vind dit wel een kleine blunder wat ze gedaan hebben...
Maar goed, dit was even mijn mening en zo... Ik ga slapen, en zet de wekker rond 4 uur om (misschien?) wat moois te zien...
Heb je een camera met optie lange sluitertijd en een statief?? Fotograferen die hap.... Al lijkt me de kans klein dat het het noorderlicht is. Maar goed, wie ben ik.....
Heb nogal veel radio Veronica op staan, voor het betere muziek, maar dat terzijde.
In het nieuws vandaag hebben ze elk uur weer over dat er storing kan worden ondervonden op de tomtom... Maar dat betekent dus dat alleen dat merk er storing mee kan ondervinden, en andere merken niet... Volgens andere nieuwsbronnen hebben ze over navigatiesystemen in het algemeen. Dus volgens het nieuws van Veronica kom je met een ander merk navigatiesysteem vanaf...
Ik wou dit alleen melden omdat dus sommige nieuwsbronnen niet over het algemene praten, maar meer als het volk over bepaalde apparatuur praten... Een koosnaampje zeg maar... Ik vind dit wel een kleine blunder wat ze gedaan hebben...
Maar goed, dit was even mijn mening en zo... Ik ga slapen, en zet de wekker rond 4 uur om (misschien?) wat moois te zien...
Tomtom is algemeen woord voor navigatiesysteem, laat het nu net ook een merk zijn.
Ja dat weet ik, maar goed, laat maar verder hangen. Ik stond op punt om naar bed te gaan, maar gezien de eerdere melding in Veenendaal ben ik zelf even aan het kijken geweest. Hengelo meld, kijkend richting zuidoost, ook een héle, héle lichte groene gloed over de horizon. Mijn moeder heeft mij gemerkt dat ik aan het kijken was, en zij heeft het ook gezien...
Misschien toch iets te zien? Of zijn we allebei gek?
Tomtom is gewoon een merk hoor, geen algemeen woord voor navigatiesystemen. Misschien in de 'volksmond'...
---
Maar goed we gaan maar eens kijken buiten of er wat te zien is. Zo niet, dan hebben we hier in de buurt nog een paar Polen wonen, vraag ik wel of die even een lampje aan doen...
Misschien toch iets te zien? Of zijn we allebei gek?
zuidoost? je moest toch richting noorden kijken?
denk dat ik maar eens ff naar de flat van me oma rij, en op 12 hoog eens ga kijken.
heb toch de sleutel
denk dat ik maar eens ff naar de flat van me oma rij, en op 12 hoog eens ga kijken.
heb toch de sleutel
Als ik naar het noorden kijk, heb ik last van de stadslicht welke van het centrum van Hengelo komt. Dan zie ik het dus niet... maar vanuit de hobbykamer, dus zuidoosten, zie ik het wel...
edit:
net mijn kompas erbij gepakt... Merk wel hele lichte trilling. Misschien gezichtsbedrog omdat ik het graag wil zien dat het er is, maar zojuist riching oordwest gekeken, en zie hetzelfde lichte groene gloed over de horizon hangen...
Óf ik zie ze echt vliegen, of er is werkelijk wat. Ik hou me voor de domme, en kies voor de eerste optie... Ik ben gewoon moe en wil gaan slapen, daardoor zie ik ze vliegen...
edit:
net mijn kompas erbij gepakt... Merk wel hele lichte trilling. Misschien gezichtsbedrog omdat ik het graag wil zien dat het er is, maar zojuist riching oordwest gekeken, en zie hetzelfde lichte groene gloed over de horizon hangen...
Óf ik zie ze echt vliegen, of er is werkelijk wat. Ik hou me voor de domme, en kies voor de eerste optie... Ik ben gewoon moe en wil gaan slapen, daardoor zie ik ze vliegen...
waarom maak je er even geen foto van en deel het met ons?
Kunnen we altijd nog zien hoe of wat
Nu wordt ik wel heel nieuwsgierig, een foto zou handig zijn!
hij is aan het typen, als ik jou was zou ik je bericht even aanpassen o moet i zijn
Edit hij is niet meer aan het typen en is verdwenen | Gewijzigd: 17 februari 2011, 02:17 uur, door SchumiM1986