het lijkt me geweldig om een keer mee te gaan chasen , misschien zou ik een keer met jullie mee kunnen, kan goed kaarten lezen en weet de weg altijd goed te vinden, lijkt me echt gaaf om een keer mee te maken
groet
Hallo rupsje5,
Ik zou met Joey (onze chauffeur ) kunnen overleggen of er nog een mee kan . Je kunt binnenkort een Pm verwachten met meerdere info
Grtz. Steven
Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel
hee,
het lijkt me geweldig om een keer mee te gaan chasen , misschien zou ik een keer met jullie mee kunnen, kan goed kaarten lezen en weet de weg altijd goed te vinden, lijkt me echt gaaf om een keer mee te maken
groet
Anders spring je maar een keer bij mij in de auto.
Kun je mooi de laptop en tomtom bedienen om de beste plek te zoeken.
Groet | Gewijzigd: 28 april 2011, 11:48 uur, door bocco78
Ik ben op zoek naar iemand die met mij zou willen chasen, ik zelf heb al de nodig ervaring met onweer jagen, en kan ook redelijk goed kaarten en radarbeelden lezen, ik beschik over een minilaptop, helaas nog wel zonder internet verbinding, maar dat kan geregeld worden, de allegrootste min punt is dat ik niet in bezit ben van een rijbewijs. na het chasen betaal ik gewoon een deel van de bezine, iets wat wel zo normaal is. voor de rest maakt het mij niet uit waar we op pad gaan, zolang ik maar niet hoeft te vliegen , ik film wel alles in (full) HD ook wat er in de auto gebeurd door middel van een webcam, zodat er later tijdens het monteren van die leuke momenten ook er tussen gedaan kunnen worden.
laat me even weten of je er iets voor voelt om mij als chase maatje te hebben.
Ik heb je een paar weken geleden 2 PB's gestuurd. Zijn die niet aangekomen? Ik heb niks van je gehoord namelijk. Het zou wel fijn zijn als je even wat laat horen, dan weet ik waar ik aan toe ben en bovendien is het ook wel zo netjes lijkt me | Gewijzigd: 9 mei 2011, 21:04 uur, door Diem
maar denk niet dat iemand naast mij in mn racemonster stapt
ostgewitter tegemoet rijden over duitse autobahn enzo.
iemand die houd van verre chases? en +200 kmph?
Zijn hier ook mensen die in omg Soest wonen, en waarmee ik mee op pad kan gaan, het enige wat ik wel graag wil is dat de persoon ervaring heeft met chasen en kaarten/radar lezen.
Ik woon ook in Soest, maar ben alleen 17 en heb vrijwel geen ervaring...
Ik woon net niet in Amersfoort, maar ben 17 jaar en heb dus weinig ervaring. Maar ik zou het wel super vinden om een keer mee te gaan
ik woon zelf in Heerlen en heb een auto
dindsdag heb ik praktijk examen (hopen dat ik het haal )
als ik het niet haal is iemand met rijbewijs wel handig want langer wachten met chasen kan en wil ik niet
duurt nu al jaren.
stuur me ff een pb bij intresse ( mijn doel gebieden zijn benelux/duitsland/frankrijk)
ook een meer dagen chase zie ik wel zitten.
ik heb er alleen helemaal geen ervaring mee.
het lijk me alleen mooi om zoon bui te volgen.
ik zou dan graag mooie foto,s willen maken.
ik heb wel internet op me mobiel dus kan de buien goed volgen via me mob.
Ik ben in het bezit van een laptop, heb mobiel internet en professionele video en foto apparatuur om de chase mee vast te leggen.
Pyro = Roald, Rustig/relaxed, 32 jaar uit Utrecht
Ik hoor graag van iemand
Groetjes
http://forum.onweer-online.nl/index.php?sh...hl=chaseseizoen
topic van mij vorig jaar
ik zeg, doen!!
Marcel