in android zit dit in de nieuwe versies al standaard ingebakken.
voor iphone gratis te downloaden..
werkt geweldig... ook publiek te plaatsen.. zie mijn hyves...
www.djfanatic.hyves.nl (eerste gadget)
EDIT: Trackr kost in appstore 2,99 | Gewijzigd: 3 maart 2011, 15:11 uur, door Fanatic (Arnhem)
Er zijn nog 2plekken beschikbaar in mijn auto, chasegebied is max benelux + oostkant duitsland.
Elke plaats (4stuks) staat voor een kwart van de brandstofkosten, auto is een diesel, die tussen de 1 op 18 en 1 op 20 rijdt.
Ik ben op zoek naar iemand die met mij zou willen chasen, ik zelf heb al de nodig ervaring met onweer jagen, en kan ook redelijk goed kaarten en radarbeelden lezen, ik beschik over een minilaptop, helaas nog wel zonder internet verbinding, maar dat kan geregeld worden, de allegrootste min punt is dat ik niet in bezit ben van een rijbewijs. na het chasen betaal ik gewoon een deel van de bezine, iets wat wel zo normaal is. voor de rest maakt het mij niet uit waar we op pad gaan, zolang ik maar niet hoeft te vliegen , ik film wel alles in (full) HD ook wat er in de auto gebeurd door middel van een webcam, zodat er later tijdens het monteren van die leuke momenten ook er tussen gedaan kunnen worden.
laat me even weten of je er iets voor voelt om mij als chase maatje te hebben.
Ik ga meestal zelf achter onweersbuien aan in d eregio, maar met 2 of 3 man is inderdaad beter.
En ik ben ook wel voor en communicatie systeem naar andere gasten toe, als er een mooie bui onderwg is.
Grtz Rooie Ruud
Ik ben op zoek naar iemand die met mij zou willen chasen, ik zelf heb al de nodig ervaring met onweer jagen, en kan ook redelijk goed kaarten en radarbeelden lezen, ik beschik over een minilaptop, helaas nog wel zonder internet verbinding, maar dat kan geregeld worden, de allegrootste min punt is dat ik niet in bezit ben van een rijbewijs. na het chasen betaal ik gewoon een deel van de bezine, iets wat wel zo normaal is. voor de rest maakt het mij niet uit waar we op pad gaan, zolang ik maar niet hoeft te vliegen , ik film wel alles in (full) HD ook wat er in de auto gebeurd door middel van een webcam, zodat er later tijdens het monteren van die leuke momenten ook er tussen gedaan kunnen worden.
En waar kom jij vandaan dan?
Grtz Ruud
Hier een fototje . Links Joey in het midden Steven en rechts Kay
Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel
lekker door de duinen en naar zee 's avonds bewonderen hoe flinke onweers buien op de zee ontwikkelen en naar land trekken ''p
Misschien wonen er niet zo veel mensen..
Ik zou ook wel willen chasen, maar ben nu nog maar 14.
Vorig jaar 1 keer wezen chasen , richting schiphol gegaan toen, met me vader.
Ik zou ook wel willen chasen, maar ben nu nog maar 14.
Vorig jaar 1 keer wezen chasen , richting schiphol gegaan toen, met me vader.
hah, er wonen hier >150.000 Duizend mensen in Haarlem
jah ik wordt a.s woensdag 17 en ga altijd op men fiets of bromm naar de duinen voor dat mooie geweld in de lucht..:P
alleen mijn vader verklaard me voor gek dat ik altijd met noodweer naar buiten ga in men regenpak en camera
Hier een fototje . Links Joey in het midden Steven en rechts Kay
Leuk dat jullie een nieuw lid hebben. Zit Kay ook hier op het forum? Hopelijk snel een eerste chase voor jullie nieuwe team!
alleen mijn vader verklaard me voor gek dat ik altijd met noodweer naar buiten ga in men regenpak en camera
Ja grappig, denk dat meerderen hier dat soort reacties wel herkennen. De meeste mensen gaan juist naar binnen bij heftig weer. Velen hier op het forum gaan dan juist naar buiten, lol!
| Gewijzigd: 16 april 2011, 19:22 uur, door Tyshane
PB