Dan is er overzicht, endus kun je makkelijker afspraken maken, zonder dat er een wirrewar aan posts zijn in 1 topic....
Tis maar een ideetje
Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel
iemand van mijn leeftijd?(ik word bijna 17)
gewoon lekker op de fiets of scoot door de duinen naar 't strand, mooie zomerse onweersbuien boven zee zien ontwikkelen en later op land zien losbarsten! | Gewijzigd: 27 februari 2011, 15:10 uur, door tdv
haha regenpak heb je al klaarliggen?
bij preshikaaf?
Die is hoog
Wordt je alsnog nat denk ik, midden op de dijk.
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
aah jaaa daar kom ik ook nog wel eens.. ik ga vaak naar de gedenkplaats en als het nat word ga ik naar een andere spot... ligt er ook aan van welke kant de bui komt..
Deze is geschoten vanaf de gedenkplaats..:D
Deze is geschoten vanaf de gedenkplaats..:D
Misschien komt je dit dan ook bekend voor... (ik hoef de datum denk ik niet te noemen )
doomsday 2010! hahah
Ik stond toen zelf op hoogte 80... ben zodra de bui er bijna was als een gek richting zutphe gereden... daar heb ik de klappen gevangen... filmpje die ik heb (niet zelf gefilmt ik was bezig met foto's zie: http://forum.onweer-online.nl/index.php?sh...=19547&st=0 ) is niet echt waardig op te uploaden.
Ben overigens al wel beter voorbereid voor dit seizoen... ik heb een 2e iphone die ik voor mijn raam in de auto ophang. daarmee wil ik timelapses/filmpjes mee gaan maken.
Camera in de hand erbij en natuurlijk een camcorder in de tas voor backup..:D
(rijbewijs hoop ik binnen 4 weken te halen)
Laptop+internet(en andere app.) word iets voor begin zomer .
ik ben 24/7 beschikbaar en wil zoveel mogelijk chasen ook naar Duitsland/Belgie/Frankrijk/etc.
leeftijd/ervaring maakt me niets uit.