kan je live streamen en gps achterlaten volgens mij...
*****EDIT*****
Whooo vet! werkt geweldig! goed geluid! hij word opgeslagen op de justintv server dus je kan hem nogmaals bekijken en evenuteel delen of op youtube zetten... (ik share deze test echter niet en is al verwijderd:P)
Echter kon ik niet de gps status vinden...
kijken of ik vanavond vanuit de auto een filmpje kan maken:D haha | Gewijzigd: 16 februari 2011, 11:57 uur, door Fanatic (Arnhem)
kan je live streamen en gps achterlaten volgens mij...
*****EDIT*****
Whooo vet! werkt geweldig! goed geluid! hij word opgeslagen op de justintv server dus je kan hem nogmaals bekijken en evenuteel delen of op youtube zetten... (ik share deze test echter niet en is al verwijderd:P)
Echter kon ik niet de gps status vinden...
kijken of ik vanavond vanuit de auto een filmpje kan maken:D haha
En hij is er zelfs voor de Android gebruikers onder ons..... Dat wordt dus ff downen denk ik.
En verder nog ff iets, voor de Windows Mobile gebruikers is er Trackr... Hiermee kun je vriendjes maken en dan kun je zien waar iedereen zich bevindt. Helaas is dit programma nog niet beschikbaar voor Android gebruikers
http://sites.google.com/site/beneluxstormspotters/
Je kunt daar ook een geplande chase invullen en op die manier van te voren inschatten of er meer mensen in je buurt op pad gaan. Het is nog wel in opbouw en ik vraag me af of het gaat werken, maar wel een poging waard.
Daniel
Als Karim er nu ook serieus mee omgaat heeft het nut, ik heb me er twee maanden geleden aangemeld maar is nog niet te zien, daarbij kan iedereen zich als chaser aanmelden, maar dan denk ik dat je een chaotische bende krijgt, net zoals skywarn het aan het worden is Ik heb diverse keren medegedeeld voor onderdak (voor eventuele cursus) maar tot op heden heeft alleen Hans gereageerd. Als ze iets willen dan moeten ze er ook 100% voor gaan en niet alles op zijn beloop laten gaan. Misschien wel iets voor onweer-online om iets op te zetten los van deze site zelf. Knightdoppler als ervaringsdeskundige
En verder nog ff iets, voor de Windows Mobile gebruikers is er Trackr... Hiermee kun je vriendjes maken en dan kun je zien waar iedereen zich bevindt. Helaas is dit programma nog niet beschikbaar voor Android gebruikers
Voor android kan je latitude gebruiken. Laat wel netjes zien waar de mensen zich bevinden.
En Jan, goed plan!
(hopelijk werkt gadget)
<!-- Google Public Location Badge -->
<iframe src="http://www.google.nl/latitude/apps/badge/api?user=-6612277844241527708&type=iframe&maptype=roadmap&z=10&hl=nl" width="300" height="300" frameborder="0"></iframe>
<!-- To disable location sharing, you *must* visit https://www.google.com/latitude/apps/badge and disable the Google Public Location badge. Removing this code snippet is not enough! -->
mochten we een site oprichten zouden we deze kunnen gebruiken misschien...
Misschien is het nog wel het makkelijkste om het SpotterNetwork te gebruiken, ik weet niet hoe zij staan tegenover spotters van over de hele wereld.
Daniel
er is nog altijd plek vrij in de auto voor iemand uit omgeving groningen die ook wel eens mee wil chasen!
lijkt mij wel wat ik kom met mijn fiets niet zo ver
Daniel
Wil je dat binnen een gesloten gemeenschap houden? of wil je publiekelijk laten zien waar men is?
Wjans beschik je over een auto:P Een rijbewijs heb ik btw al wel al 2.5 jaar. Maar kan af en toe de auto van me ouders mee krijgen.
Dus we kunnen we eens gaan chasen!
Dus we kunnen we eens gaan chasen!
Ik beschik helaas niet over een auto... heb wel me rijbewijs... En ik weet niet of mij ouders de auto mee willen geven vanwege hagel enzo (niet dat er al geen deuken inzitten van juni 2008 ) Maar een keer chasen moet lukken
Heb m'n brommobiel whaha, kunnen we daar een keer mee chasen
Nouja, beter dan de fiets toch?
Maar dat zie ik dan wel weer, meestal doe ik ook alles alleen, op enkele keren na. Heb met Arnhemmer wel eens staan spotten. Ik woon vlakbij Homoet (Arnhem de Laar).
Wie weet tegen die tijd nog maar eens pm-en?
Van de zomer wou ik een keer richting Oosterbeek, vanaf de heuvel bij de Westerbouwing of daar in de buurt gaan fotograferen
Heb je een geweldig uitzicht van wat er aankomt.
Of we kachelen een keer naar Kleve, van ons oogpunt uit ook met een brommobiel nog aardig snel te doen
Alleen jammer dat er niet meer dan 2 personen in kunnen. | Gewijzigd: 25 februari 2011, 19:56 uur, door Wolkje7
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
Van de zomer wou ik een keer richting Oosterbeek, vanaf de heuvel bij de Westerbouwing of daar in de buurt gaan fotograferen
Doen we zeker een keertje Is een super plek om te staan, al vaker gedaan Tegen die tijd pm-en
ik zit met het zelfde probleemXD dat wordt keihard fietsen als die storm dichterbij komt...
ik zou opzich ook wel wille maar alleen het probleem daat ik of naar college moet of moet werken of ik ben op het zl meer aan het zeilen:P
en ik wordt pas in april 18, dus weet niet of ik mijn rijbewijs kan halen voor de zomer vakXD