Jawel, allemaal op straat komen en protesteren!
Ja, als je dus de afgelopen vijf jaar neemt, neem je precies een El Nino piek mee en is het makkelijk ouwehoeren over opwarming. De werkelijkheid laat zien dat we inmiddels weer op normaal zitten, zelfs er iets onder en als je gaat kijken hoe dat komt dan is makkelijk te concluderen dat we weer aan een trend naar beneden bezig zijn.
Over vijf jaar brengt NASA nog plaatjes uit van 'kijk eens hoe warm het is!' maar dan met de gemiddelden over tien jaar, omdat de laatste vier jaar dan te koud zijn geweest... zodat ze er toch weer gemiddeld 'te warm' op kunnen plakken.
Goochelen met cijfers. Niemand wordt er wijzer van...
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Er ligt een mooie uitdaging voor de GlobalWarming sceptici.Laat aan de hand van cijfers dan maar zien dat er iets anders aan de hand is,alleen maar zeggen dat iets niet klopt is wat te makkelijk terwijl het juist zo simpel te weerleggen zou zijn.(toch??????)
Volgens mij is er altijd al een natuurlijke cyclus van opwarming en afkoeling op aarde maar zijn wij niet in staat om door de bomen het bos te zien.De mens heeft een enorme aanslag op de natuur gepleegd maar de aarde gaat zich wel redden,of dat voor de mensheid geldt is nog maar de vraag.......
Verder zie ik liever dat de aandacht terug gaat naar de echte milieu problemen.
Plastics en ander afval dat op zee ronddobbert bijvoorbeeld of gewoon heel sim-pel een verbod op spaarlampen omdat mensen die kwik krengen massaal bij het 'gewone' vuilnis kieperen.
Talloze gifbelten en het kappen van regenwouden.
De lijst met bewezen ellende is erg lang terwijl er maar bitter weinig bewijs is voor CO2 gevaar.
Dit vind ik wel een goeie, er wordt zoveel gesproken over het 'wel of niet' opwarmen der aarde dat we de andere belangrijke zaken helemaal vergeten. Wat een energie-verspilling, en wat een paradox.