Al stuiteren ze wel zeg... zie de enorme verschillen op 500hPa in de 12h run en de 18h run..
Benieuwd of dit stand gaat houden.,..
| Gewijzigd: 18 februari 2011, 23:34 uur, door Callie-P
onrealistische OPER, snel vergeten maar weer.
Ciao Johann
Ciao Johann
ja vrees dat je gelijk hebt/krijgt... zelf had/heb ik er ook geen vertrouwen in.. maare het gaat bij jou wel sneeuwen !! | Gewijzigd: 18 februari 2011, 23:38 uur, door Callie-P
Hmm, deze winter is het schijnbaar een trend dat alle neerslag steeds weer wordt weggerekend, net zoals de kou in Nederland.
Van hetgeen gisteren door de modellen werd gesimuleerd is nog slechts de helft over.
Toch verwacht ik mn. zondag op maandag op passage van de occlusie een aantal centimeters sneeuw en aan de noordkant mogelijk 20 tot 30 cm. De rest van de week dan (wrs) nauwelijks nog enige neerslag door overheersende hogedruk.
EC12 neerslag cum voor de komende 7 dagen
Ciao Johann
Ik zou de weermodellen nog niet echt geloven, meerdere mensen hier geloven dat we weer gefopt worden en morgen weer een totaal andere run aan de orde kan zijn.
Vlgns mij kunnen we net zo goed koffiedik kijken en daar ons weer op gaan baseren. | Gewijzigd: 19 februari 2011, 01:07 uur, door Chase-Stormer
Onweer dagen 2012: 1 !