Ook de Noren vullen in wat de modellen zeggen op de LT, dus die zal ook wel weer gaan zwabberen vrees ik. We zitten in Nederland nu eenmaal in een (te) onzeker gebied deze periode. De modellen weten er al weken geen raad mee.
1CM das effe niezen en tis weg.
Daar haal ik echt de sneeuwschop niet voor uit het vet.
Ik wens jullie een fijne week toe, ik hoop voor jullie ook wat kou...
Nog ff een cammetje
http://www.rovaniemi.fi/layouts/rovaniemi/...katu.asp?sek=60
Ik ga mijn pc uitdoen en ga rijen...op naar de sneeuw...
Mzzls
Ook WAT kou? Veel kou bedoel je | Gewijzigd: 17 februari 2011, 21:37 uur, door Apeldoorn1988
Zoals Gerrit net al zei is het allemaal erg onzeker en kan het na zondag dus beide kanten op...
Nou ergens denk ik dat ik wel weet welke kant
Maar goed nog even het weekend afwachten als het dan nog niet wil dan ga ik de spreekwoordelijke handdoek pakken en er voor deze winter mee stoppen..
en dan dit kaartje... ik ze mezelf al zitten in het zonnetje begin maart met 14 graden.. dus in de zon misschien wel 18.. 19 graden ?
Citaat van Calliep, donderdag 17 februari 2011, 22:20 uur ...ik ze mezelf al zitten in het zonnetje begin maart met 14 graden.. dus in de zon misschien wel 18.. 19 graden ?
...maar uh bovenstaande is voor het lente-topic he.
Zoals Gerrit net al zei is het allemaal erg onzeker en kan het na zondag dus beide kanten op...
Maar goed nog even het weekend afwachten als het dan nog niet wil dan ga ik de spreekwoordelijke handdoek pakken en er voor deze winter mee stoppen..
en dan dit kaartje... ik ze mezelf al zitten in het zonnetje begin maart met 14 graden.. dus in de zon misschien wel 18.. 19 graden ?
Als dit kaartje uit gaat komen dan gaat mijn fiets weer daglicht zien
Tja... . De tijd van vliegen, muggen, wespen en ander ongedierte breekt weer aan jongens. Het glaasje bier binnen no-time lauw en dood.. Zweten als een otter, werken in de te warme zon, te muf kantoor of te warme fabriekshallen. Buikgriep van besmet ijs of ander voedsel dat bedorven is door de te warmte. etc. etc. Het staat ons allemaal weer te wachten. Ben bang dat mijn winterslaap er ook op zal zitten binnenkort. Met smacht kijk ik al weer uit naar de volgende winter, met warme worst en mummelmann. Kiek’n wat dan wier wod
Mwa, winter is mooi, maar de verkoudheid, smerige griepjes en kuchende mensen kan ik wel missen als kiespijn.
Kiespijn kan je dan weer zomer én winter hebben
Ik wacht met je mee. Even door de zure appel heen bijten. In de tussentijd kan ik in ieder geval m'n nieuwe mountainbike uitproberen. Maar ik ben het met je eens; ik ben ook geen zomerliefhebber.
Sterker nog...een stevige vorstperiode met temperaturen onder nul is beter voor je gestel dan die vlees noch vis temperaturen.
Nee, maar wel doordat mensen op een kluitje worden gedreven in bussen treinen auto's gebrek aan ventilatie in huizen e.d.
Griep en snotter seizoen is niet voor niets in de herfst en winter
Griep en snotter seizoen is niet voor niets in de herfst en winter
juist