aangezien een kwartier geleden iemand commentaar leverde omdat diegene een off-topic bericht plaatste en vervolgens ook verwijderd werd door de MODERATORS.
ik vind dus,dat moet af en toe kunnen.
ik bedoel,we zitten toch niet in den haag hier met al die zielige regeltjes,die 100% nageleeft moeten worden,ongeacht wat dan ook.
+ alles heeft met alles te maken,dus HOEZO off-topic.zolang het maar af en toe is en niet pagina's lang.
en zo denk ik er over.
Mwoah, de regels zijn zo dusdanig dat je bepaalde onderwerpen wel in de juiste topics plaatst. Anders wordt het zo'n onoverzichtelijke boel. Dus gewoon bij het onderwerp in de desbetreffende topic blijven....
Met een gemiddelde temperatuur van -1,1 tegen normaal 4,0º registreerde het KNMI de koudste december in ruim 40 jaar (1969); de ‘waarachtige wintermaand’ februari laat z’n winter in de steek. De sprokkelmaand verloopt tot nu toe maar liefst 7 graden zachter dan december. Het ‘voortschrijdend maandgemiddelde’ bedraagt in De Bilt 6,2º.
De komende dagen wordt het minder zacht. Om de thermische voorsprong helemaal teniet te doen is evenwel een onvervalste koudegolf nodig en die zit er niet aan te komen. De vrieskou blijft zich concentreren op onder meer het noorden van Europa. In het Zweedse Naimakka werd gisteren met -42,6º de laagste temperatuur van deze winter geregistreerd.
De koudste prestatie die in februari ooit in ons land werd geleverd vond vandaag precies 55 jaar geleden plaats. Op 16 februari 1956 werd het in het Groningse Uithuizermeeden -26,8º.
bron: Jan visser
iemand die weet hoe dit komt?
Daar heeft deze webcam wel meer last van, hij staat opgesteld achter plexiglas, en recht in de zon geeft dat soms wel mooie vertekeningen.
Heb op m'n site bijna alle webcams van Osttirol staan.
Sorry dat ik zojuist ook offtopic was(bericht verwijderd door moderators), maar ik vroeg me af of we van de week het noorderlicht te zien krijgen, zo ja wat is dan de beste tijd om dit moois te aanschouwen? Zo te zien blijft het aardig helder deze week.
Kan gebeuren toch, no problemo, maar ik denk dat je beter hier je vraag kunt stellen!
http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=23665
Jaja,en dat met maar 20 members,als ECMWF straks gaat berekenen met 51 members zitten we midden maart voor hij klaar is,zal de pluim wel niet meer kloppen