Heb vandaag de airco al aangehad in de auto, maar wachten wat de komende runs gaan brengen
Nee ik ben een koukleum, heb nu net een extra vest aangetrokken.
vanaf het weekend zou het kouder worden met kans op sneeuw in nederland en belgie
Ik heb gelezen dat alleen het noorden een grootere kans op sneeuw heeft of ben ik nou gek.
Zo zeker is dat niet te zeggen. Zoals het er nu uitziet lijken de kansen voor Nederland iets groter, maar dat betekent niet dat België er niets van mee kan krijgen. Tevens betekent het ook niet dat het zeker is dat de winter terugkeert in Nederland. Vooralsnog lijkt het er op dat we in ieder geval weer een paar graadjes nachtvorst kunnen verwachten...
weerman frank laat weten dat het vanaf volgende week weer koeler wordt ook al zijn niet alle weercomputers het met elkaar eens
Als je blauw ziet is het oke Maar wel op hoogte. Ben wel benieuwd wat de animatie op het eind doet met 2 meter temps. blauw/groen, blauw/groen dag/nacht flipflap?
Pff, da's pas over een dikke week. Tegen die tijd is die kaart alweer tig keer veranderd. Maar ik hoop natuurlijk wel nog op een vorstperiode deze winter!