Ik ook niet. Had het er net met een weerlievende vriend nog over, die 't al wel zat is. Normaal vind ik de winter ook te lang duren maar ik vind dat koude veel fijner dan die klamme zomerhitte, ondanks het geweldige onweer, en de winter is me veel te snel voorbij. En dit gekwakkel tussendoor hoeft écht niet van me. Doe maar lekker nog even een maandje vrieskou en wat sneeuw, en dan begin april in een week zó naar de 15 graden! Dat is fijn!
Hooguit 1 dag dus, nu gaan ze voor "The Big Melt". Lijkt wel een beetje op die andere twee modellen
jij bent ook geen buitenwerker die voelt hoe koud het is neem ik aan?
niks gewend ..
zo wel neem ik me woorden terug
weather without storms is no weather at all.
Is al moeilijk genoeg om 5 dagen verder te kijken, laat staan weken verder
De modellen schommelen zo erg dat dat niet te zeggen is
kaartje?
Ach jee laat het kaartje ook maar achterwegen, als ik denk wie het is............ Maar goed op de LT wel wat winters, kan je gewoon zonder toestemming pakken die kaarten. Het zijn, zijn kaarten niet vriend!
2 kaarten voor de 25e middernacht.
Kaart 1: Eén groot Hogedrukgebied vanaf Rusland over Scandinavië tot boven GB. Een Lagedrukgebied boven Italië. Pracht van een NO stroming met koude lucht boven Nederland.
Kaart 2: Eén groot Hogedrukgebied vanaf Rusland over midden Europa, Frankrijk tot boven GB. Een flink diep Laag west van Noorwegen. Een ZW-stroming boven Nederland met zachte lucht.
Dat het hogedrukgebied zo verschuift als op deze kaarten lijkt me niet onmogelijk, maar van het Laag west van Noorwegen op de onderste kaart is helemaal niets terug te vinden op de bovenste kaart en dat is toch wel vreemd.
| Gewijzigd: 15 februari 2011, 21:50 uur, door Ben47