Dat krijg je met die flipflap pluimen. Vanaf 3 februari is de trend al flipflap. De beginpost van dit topic klopt nog steeds. We zijn best wel gefopt met z'n allen. Wie weet komt er toch nog e.e.a. aan kou is geen gebrek, het moet alleen wel ff onze kant opkomen. Ik hoop nog op een nieuw topic straks met "koude en venijnige winterstaart in aantocht" als titel. Nog 2 weken officieel winter te gaan, dan op naar de lente..
mark my words...
want zoals het extreem begon..zo zal het ook eindigen...
Mark his words.. they are mine words too
Let maar op, in maart word het koud en gaat het weer geregeld sneeuwen.
Van mij mag er nog 1 keer een dik pak sneeuw van 25 cm komen zoals hier in het westen in december.
En dan ben ik klaar voor het strand, hoge temperaturen en natuurlijk niet te vergeten ....... onweer
Let maar op, in maart word het koud en gaat het weer geregeld sneeuwen.
Van mij mag er nog 1 keer een dik pak sneeuw van 25 cm komen zoals hier in het westen in december.
En dan ben ik klaar voor het strand, hoge temperaturen en natuurlijk niet te vergeten ....... onweer
Voila, dit is ook wat ik wil. Nog een week of 2 Winter, met sneeuw. En dan lekker warm
ook nog beeldmateriaal
blijven mooie beelden van toen, hoop zo dat we nog zoiets krijgen en nu een beetje meer opschuiven naar Grunn
sorry heb nog geen zin in lente
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Ik ben en blijf stronteigenwijs ik zeg dat begin maart misschien een beetje koel verloopt maar over het algemeen zal het rond normaal verlopen.
En niet omdat ik dat per definitie wil, maar omdat alle kaarten erop wijzen, ik raad je ook eens aan om de globale stromingen in de gaten te houden, want het heeft geen nut om alleen op een kaartje te kijken die van oostkust amerika naar westgrens rusland loopt.
Maar ook eens naar diverse globale kaarten, kun je ook behoorlijk wat uit op maken.