http://www.zoover.nl/duitsland/noordrijn-w...-sauerland/weer
Dank voor je antwoord. Deze heb ik inderdaad ook gezien. Echter bij deze site en voorspellingen vertrouw ik niet echt. Ja ik weet het weer is een verwachting en nooit zeker maar deze site zit er wat mij opvalt wel erg vaak naast. Heb je nog een andere site?
Integendeel, als ze onzeker zijn van hun verwachting moeten ze voor die periode geen verwachting geven en toegeven dat ze dat met al hun moderne apparatuur en samenwerking met alle andere Meteo-instituten ter wereld niet kunnen. Maar dat je zo'n korte termijn niet kunt aangeven staat natuurlijk wel wel een beetje raar als je wel opteert dat de aarde opwarmt en de zeespiegel rijst, er geen ijs meer op de Noordpool zal zijn en de ijsberen uitsterven in.....2050.
Aan een betoog dat 'het kan vriezen of dooien' hebben we geen instituut voor nodig!
Wel eens van een flipflap-pluim gehoord? De langetermijn flipt van ene uiterste naar andere. Nu eind feb winter! http://bit.ly/hpTCQj
We hadden al Jo jo , flipperkast en nu volgens Helga een flipflap pluim, die zo nu en dan flipt en dan weer eens flapt.
Wel eens van een flipflap-pluim gehoord? De langetermijn flipt van ene uiterste naar andere. Nu eind feb winter! http://bit.ly/hpTCQj
We hadden al Jo jo , flipperkast en nu volgens Helga een flipflap pluim, die zo nu en dan flipt en dan weer eens flapt.
Ik flipflap ook wel eens als ik naar het weerbericht van Helga luister.
ja is de pluimenlink -> maar wie gelooft daar NU nog in????
p.s niet om het een of ander maar ik volg dit ge-jojo al van begin topic 4 (3 febr) en ben nog hoopvol gestemd....
ook al is het een koude-prik | Gewijzigd: 15 februari 2011, 15:04 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Niet zo somber, als je het laatste stukje in het nieuwsgedeelte leest dan lees je dat het alle kanten uit KAN gaan
De tijd voor de liefhebbers van natuurijs begint zo zoetjesaan te dringen. Over 15 dagen begint de meteorologische lente. De dagen worden dan ook geleidelijk langer en de zon krijgt meer kracht. Maar het is niet ondenkbaar dat Koning Winter binnen nu en twee weken toch nog zijn gezicht laat zien. Winterliefhebbers kunnen zich daarbij vastklampen aan de grote onzekerheid die nog steeds aan de orde is voor de periode van 5 tot maximaal 15 dagen vooruit. Voor hetzelfde geld waren de berekeningen uitdraai na uitdraai zacht met geen enkel spoor van winterweer in de (nabije) toekomst! Er zijn in het verleden februarimaanden aan te wijzen waarin dat aan de orde was. Maar de deur voor vorst op lange termijn staat nu nog altijd op een kier; de ene keer is het een kleine, de andere keer - na de volgende modeluitdraai - een grote kier… Kortom, het blijft voor de wintergenieters, waaronder de schrijver van dit verhaal, buitengewoon spannend.
Niemand, flipflap-jojo-flipperkast gegevens. (edit: laatste weken) Maar feit is wel dat ze dan bezoeker is hier en wie weet, ook wel geregistreerd is hier. Wie o wie is Helga | Gewijzigd: 15 februari 2011, 15:11 uur, door zwoof
idd las het zojuist. Maar we geven de hoop echt nog niet op hoor
ah zie daar een opleving van de verwachting -een KIER
(bedoelde het niet zo somber Jan was even ter attentie van wat er bijna 2 wkn in dit topic is voorbij gegaan aan mooie ontwikkelingen)
Mwoah, het is gewoon duidelijk hoe de verdeling wordt in NL. Typisch grenslaag weer. Grens tussen koude en warme lucht zal dan grofweg over het midden van het land liggen (denk ik) met het Noorden in de koude lucht en Zuiden in de (iets) warmere lucht. Maar ja, zeg maar hoe het precies gaat lopen.
(bedoelde het niet zo somber Jan was even ter attentie van wat er bijna 2 wkn in dit topic is voorbij gegaan aan mooie ontwikkelingen)
Zijn soms mooie ontwikkelingen, alleen het zet niet door of het is op de lange termijn. Daarom ook discussietopic
Tja LT - (kennen we inmiddels heel goed -> steeds een weekje later)
Vind het leuk om over het weer te blijven praten - en ik blijf het zeker wel spannend vinden
p.s Wind wordt soon NO 16/17 Febr probeert er koude lucht naar het zuiden te gaan | Gewijzigd: 15 februari 2011, 15:27 uur, door Verwijderde_gebruiker_04