ja gelijk heb je.
temps zijn nu al weer te hoog 4+ op m'n stationnetje
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Ik ben er ook wel een beetje klaar mee, ga maar eens op zoek naar mijn korte broeken het is tenslotte bijna maart
Ondanks dat dit vloeken in de kerk is, geloof ik gewoon niet meer in een winter, hoewel ik het de winter liefhebbers erg gun!
Tot volgende winter!
[attachment=54843:pluim_vo...26015feb.png]
Of zal ie nog weer bij draaien? Warm gewonnen of...?
Ha goed zeg! Een verschil van rond 20 graden (kouder!) van de Oper met de pluim van gisterenavond aan het einde van de pluim. Nou mensen, gaat er geen gejuich op? Ik geloof nog steeds in de pluim die ik vannacht om 00:13u plaatste. Die komt met enige vertraging door in de computers, maar het komt wel, geduld! Het begint er aan het einde van de pluim al op te lijken....
Het lijkt alleen al wekenlang op het einde van de pluim terug winters te worden.
gr marieke
Ik zou het niet echt bij het noorden plaatsen. Bijvoorbeeld Groningen (en ook wel Friesland en Drenthe) liggen toch nog een stuk hoger
gr marieke
Noord-Westen, de naam zegt het al, ligt in ieder geval Noordelijk in Nederland. Maar je stelt die vraag niet zonder achtergrond Marieke.
Even een vraagje. (Sorry als dit niet in dit topic thuis hoort)
Weet iemand de verwachting voor het weer in winterberg voor aankomend weekend? Zit er namelijk met mijn vriendin en zag dat er wel iets sneeuw ligt op de pistes maar komt er verder ook nog wat bij? Iemand enig idee?
Alvast dank
Even een vraagje. (Sorry als dit niet in dit topic thuis hoort)
Weet iemand de verwachting voor het weer in winterberg voor aankomend weekend? Zit er namelijk met mijn vriendin en zag dat er wel iets sneeuw ligt op de pistes maar komt er verder ook nog wat bij? Iemand enig idee?
Alvast dank
Ik als stamvakantiegast van het sauerland heb zo mijn sites. 1 Daarvan is:
http://www.zoover.nl/duitsland/noordrijn-w...-sauerland/weer
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
Juichen? Nee dat niet meer! Als de oper-lijnen op LT, in twee pluimen vlak na elkaar, zo ver van elkaar uit liggen, dan zegt dat maar 1 ding, dat het helemaal niets zegt. Niets uit af te leiden, dus gejuich allerminst.
Vooruitzichten lange termijn; dinsdag 22 februari tot en met dinsdag 01 maart:
Onzekere verwachting: Waarschijnlijk handhaving van een tweedeling in temperatuur, met in het noorden temperaturen iets onder normaal, in het zuiden iets boven normaal.
Vooruitzichten lange termijn; dinsdag 22 februari tot en met dinsdag 01 maart:
Onzekere verwachting: Waarschijnlijk handhaving van een tweedeling in temperatuur, met in het noorden temperaturen iets onder normaal, in het zuiden iets boven normaal.
Ja, zo heb je het minst kans om je als instituut een buil te vallen. Ik vind het armoedig voor zo'n instituut.
Wat wil je dan? Dat ze vol inzetten op 1 mogelijk scenario? Het is nu gewoon te onzeker