Het kan maar zo, de kou reikt tot over de UK op de kaartjes. Als de kou er eenmaal zit, is het de vraag hoelang dit stand houd. Ik hoop toch op minimaal een week. Lantaarnpaal staren is er voorlopig niet bij, voor alsnog geen sneeuwballen dus. Voor de schaats moet ie nog iets kouder of langer.
Ik zie ernaar uit.... al 11dgn zie ik mooie kaarten....
Dan wordt het een in elk geval een mooi scenario
Pluim trouwens bijna 4 ijsdagen. Afsluitertje met neerslag begin volgende week? Of zal het doorgaan? Ben benieuwd naar je verhaal.
Top(ic) Jan,goed plan.....
Super
Pluim trouwens bijna 4 ijsdagen. Afsluitertje met neerslag begin volgende week? Of zal het doorgaan? Ben benieuwd naar je verhaal.
Hopelijk een dip(je) maar,LT vanaf 27 febr t/m 2 maart ziet er voor mij (Leek + )
wel weer super uit,we zullen het zien............ben extreem benieuwd
Bv: Virtuele ijspret.
Aantal topics:
05 tot 10 = droefenis ten top
10 tot 15 = klein beetje ijspret
15 tot 20 = normale ijspret
20 tot 25 = bovengemiddelde ijspret
25 tot 30 = grote ijspret (wat een lol)
30 tot -- = extreme ijspret (totale gekte)
:D
:D
Lol! Leuk gedaan! Vorige winter zaten we op 30 topics dacht ik. 8 van dec 2009 en 22 van 2010. Deze winter hebben we er in totaal nu 29, 25 van 2010 en we zitten nu op de 4 van 2011, als ik alles goed heb geteld. Zou natuurlijk leuk zijn als er nog een nieuw topic zal komen zodat we minstens vorige winter evenaren. Qua aantal, maar ook qua winter-impact!
Totaal aantal keer bekeken alle topics bij elkaar komen we uit op meer dan 3 miljoen.... 3,082,537
Alleen alle wintertopics? Of alle topics? Hoe dan ook, een enorm aantal views!
Jammer voor de winterliefhebbers, maar een langdurige vorstperiode zit er niet meer in deze winter. Waarom: het is te koud in NO-Canada waardoor het hele koude lucht de NW-Atlantische Oceaan instroomt. Dit geeft energie aan de straalstroom (grote temperatuurtegenstellingen), waardoor de WC bij ons de overhand houdt.
Niet totaal. Eerst nog een paar koude dagen in die zelfde run. ( Edit: die vanaf de 17e / 18e NL binnen komt. Animatie klik Dat kan je geen lente noemen. | Gewijzigd: 14 februari 2011, 12:41 uur, door zwoof
Mooi Begon alweer erg nieuwsgierig te worden naar jou visie op het huidige en aanstaande weerbeeld