Het blijft dus lastig om iets te voorspellen..
Wel weer een leuk stukje, met het oog op de zin en onzin van het weer...!
Ik vind zelf dat PP wel erg de plank misslaat...!
Volgens mij heeft hij deze maand al drie keer geroepen dat de winter voorbij was en toch weer stiekem kwam..
Groeten Antoin
De winterverwachting van PP (afgegeven in november) was anders best goed. December 100% goed voorzien. Alleen januari zat ie een groot deel mis. Februari scoort ie tot nu toe weer 100% Tot nu toe in een cijfer uitgedrukt een score van 75% voor "Malle" Pietje
Wat geeft hij dan voor maart?
Haha! Da's een mooi tafereeltje Dennis. Zullen we dan maar.... Marieke
Geen flauw idee, de winterverwachting ging t/m februari, ik las het toen op zijn blog. Zie hier
Hahaha naamgenoot, ja na de 11stedentocht op 13 maart rollen we de lente in...
Ik heb wel zin in een winterstoetje.
Heb wel zin in een winterse surprise. Van de modellen kun je toch niet op aan.
Je kunt het beter aan de boer met zijn eksteroog vragen.
Ik laat mij verrassen en volg de kaarten nog met een schuin oog. | Gewijzigd: 13 februari 2011, 21:10 uur, door mosw
Wtf ;o die is de kluts kwijt denkik ?? da is wel plots een grote stijging.. En als de pluim in dat vakje kan, zijn er geen temps onder 0graden meer?8|
Denk dat dat niet zal gebeuren, als je naar de kaarten kijkt van het gemiddelde van alle members van EC zie je dat we tot het einde onder (halve) invloed staan van het hogedrukgebied boven Scandinavië. Terwijl de oper een dikke WC laat zien.
Ze hadden geen ruimte meer op het plaatje aan de onderkant, toen hebben ze em gespiegeld...Mwa ruim -7 op zondag en maandag, 't zou zomaar kunnen.
Tuurlijk was t maar een keertje waar
nou eigenlijk niet en wel.. Piet schreef in november:
De maanden januari en februari brengen in totaal een of twee winterperioden met (flink) vorst. Dan komen wij ook op natuurijs, op schaatsen. Deze perioden worden afgewisseld met zachter weer en geregeld sneeuw, gladheid en regen.
Daarom vond ik ook dat hij een "schitterend" verhaal schreef omdat zijn winterverwachting eigenlijk een beetje interpreteerbaar was/is zoals je hemt wilt lezen..
En nou moet ik zeggen dat ik de winterperioden niet gezien heb in Januari.. ( met uitzondering van het oosten maar een winterverwachting zie ik als iets voor heel Nederland en niet voor een stuk van.) Maar goed hij schreef niet dat het extreem zou worden.. dus daar heeft hij een plusje in
December had hij net als elke genoemde meteoroloog ook goed. | Gewijzigd: 13 februari 2011, 21:41 uur, door Callie-P