Wat een strijd trouwens nog steeds op die weerkaarten. Dat laag bij de Uk moet toch echt nog een flinke schop onder de kont krijgen van dat scandihoog...
Ik zie eerlijk gezegd een zeer vergelijkbare pluim met vanmorgen,hooguit dat de oper opeens stevig afwijkt.De pluim is imo eerder een bevestiging van vanmorgen en dat gebeurt de laatste tijd niet zo bijzonder vaak.
Als je de pluim van gisteren 22u ernaast legt is er wel een enorm verschil.
Ik verwacht dat morgenochtend de pluim nog weer wat kouder is en dan heb je opeens 3 leuke runs achter elkaar ipv een soort jojo.
Pluim valt me 100% mee. Gemiddeld lijkt de laatste pluim ietsjes kouder? Die idiote oper lijkt gewoon de weg kwijt. | Gewijzigd: 12 februari 2011, 22:30 uur, door akammd
+1
Ik volg je niet Jan, ik vind die pluim echt niet zachter
Oke, de oper is idd zachter, maar dat kan morgen weer totaal anders zijn.
| Gewijzigd: 12 februari 2011, 22:53 uur, door Maarten Dings
Blijft leuk die modellen en de interpretatie daarvan
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
(duimen draaien doet)
Hiervoor is eens kaartje van ook 19-02 verschenen, toen was het ook zowat over heel benelux wat sneeuw, maar was bij belgie/frankrijk zo 7mm, is totaal verandert, zelf alpen had 40. nu 2? (btw waar haal je die kaartenÃÂ
zaterdag 19 februari tot en met zaterdag 26 februari
Grote (80%) kans op aanhouden van het (vrij) zachte en wisselvallige weertype. 20% kans op overgang naar koud weer met kans op sneeuw.
Uitgifte: 12/02/2011 02.34 uur LT
Ik zou zeggen maak er maar 50/50 van...