tijd voor sneeuwpoppen?? of worden die allemaal direct weer weggespoeld
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Kan je hem ook zelf beinvloeden?
Als dat waar was, schoot ik hem hoogst persoonlijk in code A. Maar de pluimen zijn helaas niet te beinvloeden. Die werken volgens standaard input en dan nog bepaald het weer zelf wat het gaat doen. Maar ik zou het wel verder kunnen uitwerken en er een echt werkende game van kunnen maken.
Wel ontzettend mooi gemaakt man.
Als je daar tijd voor hebt zou ik het zeker overwegen om r een werkend spel van te maken!
Genoeg spelers hier op het forum denk,zeker als t weer kouder dreigt te worden.........
inderdaad voorlopig .en dan morgen weer wat anders, er is niks mooier dan het hollands weertje, wat zal er morgen gebeuren en wat vandaag wie weet (discussie)
Het zijn dan ook niet de berichten over de kou maar de personen die roepen dat het over is waar de moeilijkheden zitten.
Dat gejammer dat het over is heeft en zeer negatieve invloed en dat wordt dan door deze personen versterkt ook. Zo weet caliep aan de hand van 2 pluimen te vertellen dat het over is en iedereen gelooft dit.
Nu even waar ik naar wil kijken. Pluimen hebben als basis het verleden en die was de afgelopen 10 jaar niet bijzonder uitgesloten de laatste 3 jaar dan. Dit probleem heb je met elk model wat je gebruikt dus ook kaarten die gebruik maken van gebeurtenissen uit het verleden.
Hier door krijg je het beeld dat de modellen heel sterk worstelen met de huidige situatie.
Zo lijkt het er op dat in onze omgeving de straalstroom naar het zuiden zakt iets waar de modellen moeite mee kunnen hebben, de gevolgen voor ons zijn echter wel dat we makkelijker in kouder weer terecht kunnen komen. Overigens zonder dat dit op de kaarten te zien is voorlopig.
Tot nu toe blijft het zo dat van af ongeveer midden februari de winter terug komt min of plus en paar dagen en daar kan geen azijn tegen op.
Zou je kunnen zeggen waar je dat nog in de kaarten ziet? EC gaat in de laatste run in de voetsporen van GFS lopen (of eigenlijk nog erger op LT). Verder ziet het er naar uit dat de pluim gemiddeld boven 0 komt. Dus niet schrikken straks .
Dat gejammer dat het over is heeft... geen azijn tegen op...
Het valt me op dat je vaak praat over azijn, gejammer en azijnpissers... en dat je mensen, die anders over de verwachtingen denken, gelijk maar even een negatieve 'bijnaam' geeft. Ik vind dat jammer om dat te lezen, temeer omdat je op deze manier ook behoorlijk wat azijn over het topic giet...
Ja ziet er toch weer even anders uit he, beetje jammer, maar verwachtte het wel een beetje. Benieuwd naar het pluimpke zo...
Lol, mooi gemaakt hoor! Nu nog een bingo-apparaat, een glazen bol en een fruitmachine!
| Gewijzigd: 11 februari 2011, 21:45 uur, door Tyshane
Het zijn dan ook niet de berichten over de kou maar de personen die roepen dat het over is waar de moeilijkheden zitten.
Dat gejammer dat het over is heeft en zeer negatieve invloed en dat wordt dan door deze personen versterkt ook. Zo weet caliep aan de hand van 2 pluimen te vertellen dat het over is en iedereen gelooft dit.
Kan je onderbouwen op welke manier die berichten kloppen dan? Met uitzondering van een paar dagen kou tussendoor zitten we volgens mij al sinds 2e week Januari in de plus........
En dan nog wat, om Calliep hier persoonlijk op aan te vallen is buiten elke proportie. Hij schreef langere tijd geleden al dat we niet te enthousiast moesten zijn en schreef dat niet op basis van de afgelopen 2 pluimen, dat is gewoon klinkklare onzin die je loopt te verkondigen. Om vervolgens iedereen maar uit te maken voor azijnpissers (en dat bijna elke post) begint ook behoorlijk te irriteren. Ik zou ook het liefst een hele winter lekker vorst hebben (winterliefhebber!!!) maar het zit er gewoon niet in en daar leg ik me dan maar bij neer. Calliep post dingen waar ik ook niet blij van wordt maar om m dan meteen maar frontaal aan te vallen..... het is helaas niet anders. | Gewijzigd: 11 februari 2011, 21:46 uur, door Invicta