Nou ja de pluim is in elk geval weer iets kouder. De modellen lijken het eens te worden op de midden-LT. Vanaf de 16e zien we nu bijna ijsdagen in de pluim. (Dat was vanmorgen nog dikke plus overdag). Oper en control mooie neerwaartse spiraal. Daarna wordt de spreiding weer groter op de LT en is het weer 50/50.
Edit: Ben47 is er niet, dus maar snel ff zijn vergelijkingskaartje aangepast
( Klik voor vergroting, laatste pluim onderaan)
| Gewijzigd: 9 februari 2011, 23:07 uur, door zwoof
maar echt serieus, wat denk jij ervan??
mijn eigen mening is dat het weinig gaat voorstellen, de reden is eigenlijk dat je op het nieuws en internet veel tegengestelde berichten van het weer lees zelfs hier op het forum lees je die. mocht het anders zijn ben ik heel blij.
maar hoop op een dik pak sneeuw en voor de schaatsers onder ons een mooie gladde laag ijs van ongeveer 15 cm groetjes marieke
Ben nu pas weer thuis ;ga eerst bijlezen en GFS RUN 18 afwachten.....
Koude-Bron staat al tijdje mooi vermeld hier op O-O laatste "moskou-run" -25/-30 gemiddeld over de a.s 2 wkn | Gewijzigd: 9 februari 2011, 22:53 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
http://www.niburu.nl/ (aluminium hoedjes alert) lees niet alles want dan wordt je helemaal gek!!!
maar toch wel intressant
Ik ken die site uit duizenden idd, sommige dingen zijn interessant, sommige dingen lijken grote onzin.
Maar ik heb daar idd de verschijnsel in de lucht beschreven bij hun UFO Meldpunt, ben benieuwd wat ze ervan gaan vinden.
Ik zal het weer ontopic houden jongens, sorry
nee joh ik vind de verwachtingen van CP ( Calliep) het meeste in de buurt liggen
ow onderstaand kaartje moest ik even posten.. volgens mij is de winter ons echt aan het plagen.. kijk naar de -5 graden grens op 850 hPa die wil de Benelux gewoon niet erbij hebben.... volgens mij doen ze het expres | Gewijzigd: 9 februari 2011, 23:14 uur, door Callie-P
Hè wat sneu nou. Had ie het maar laten staan, nu heeft ie het nog mis.
De avondpluimen van gisteren en vandaag onderelkaar: