Het vel rode licht wat nauwelijks knipperde, ging van noord naar zuid, kwamen vuurvonken vanaf.
Draaide vrij wild ineens terug naar noorden, en weg is het.
Dus groningers, blijf naar de lucht kijken.
Hmmm, vuurbal die direct rechtsomkeert maakt..... Klinkt iets als een voorwerp door mensenhanden gemaakt. | Gewijzigd: 9 februari 2011, 19:10 uur, door arjanbruggink
Op deze site staat naar mijn oordeel de beste winterverwachtings analyze,perfect bijna
OK dat was die van 03-12-2010
Maar waar is de update van begin januari die onderaan het artikel aangekondigd wordt?
Weet niet wat het was, vliegtuig lijkt me stug, en meteoor ook, ondanks het zn scherpe bocht maakte, en enorm snel was, en zeer snel kleiner werd, en verdween in de wolken.
Ik heb het iig gemeld bij een ufo meldpunt, dus ik ga afwachten op hun bericht of ze meerdere meldingen hebben gekregen uit omstreken.
Hierbij zit Nederland op de grens van koud en warm en denk ik dat we grote verschillen gaan krijgen in het weer.
Hele mooie dagen met zon en lekkere temperaturen en dagen met wind en regen..
Een beetje een aanloop voor het volgend seizoen zeg maar..
onderstaand kaartje laat mooi zien hoe enorm groot de temperatuur verschillen zijn... let op de temperatuur in Zwitserland/oostenrijk..
Goed deze kaart is mega ver weg en zal natuurlijk veranderen, maar hij geeft goed aan in wat voor weer wij zitten...
En hiermee heeft onze Amerikaanse weersdeskundige Bastardi toch behoorlijk gelijk gekregen met zijn weersverwachting w
geen mooie wintersberichtje voor nl maar we wachte maar af
Ik heb het iig gemeld bij een ufo meldpunt, dus ik ga afwachten op hun bericht of ze meerdere meldingen hebben gekregen uit omstreken.
ik weet niet of ik mag linken naar een andere site maar voor die rare verschijningen in de lucht kun je beter hier kijken
http://www.niburu.nl/ (aluminium hoedjes alert) lees niet alles want dan wordt je helemaal gek!!!
maar toch wel intressant
Hierbij zit Nederland op de grens van koud en warm en denk ik dat we grote verschillen gaan krijgen in het weer.
Hele mooie dagen met zon en lekkere temperaturen en dagen met wind en regen..
Een beetje een aanloop voor het volgend seizoen zeg maar..
onderstaand kaartje laat mooi zien hoe enorm groot de temperatuur verschillen zijn... let op de temperatuur in Zwitserland/oostenrijk..
Goed deze kaart is mega ver weg en zal natuurlijk veranderen, maar hij geeft goed aan in wat voor weer wij zitten...
En hiermee heeft onze Amerikaanse weersdeskundige Bastardi toch behoorlijk gelijk gekregen met zijn weersverwachting w
Ec 12hr gaat toch weer op winterse toer.Laagjes trekken ten zuiden langs waardoor wind naar noordoosten draait. Weliswaar geen standvastig winterweer. Maar kou ligt op de loer.
Op deze site staat naar mijn oordeel de beste winterverwachtings analyze,perfect bijna
Mmmm kou zou einde januari terugkomen............... Ook deze klopt niet... Vind PP nog t meeste in de buurt liggen
Hoe vaak zullen de luimen nog veranderen? Over 3 dagen weten we het zeker, maar 1 ding staat vast of het nu de 13de of de 14de gebeurt de winter komt gewoon terug met kou en sneeuw. Bovendien klopt het huidige weer ook met en voorspelling die ik ergens gezien heb die voor kou gaat en ook Piers Corbyn gaat nog steeds voor kou van af komend weekeind dus alles loopt nog gewoon zo als voorspeld. Behalve dan de pluimen die schieten alle kanten op.
Overigens heb ik telkens als het kouder echt wordt het idee dat de pluimen moeite hebben met die kou en steevast hoger gaan zitten dan het uit eindelijk wordt.
http://www.niburu.nl/ (aluminium hoedjes alert) lees niet alles want dan wordt je helemaal gek!!!
maar toch wel intressant
AAAAAAAAAAA Aliens
Ik geloof,dat ik zeker weet,dat ik er overtuigd van ben, dat het 100% gaat winteren
lol zolang je niets hoort van Jan, Johann of,...... dan gaat er niets spannends gebeuren, en als ik (en ik ben een leek) zo naar de kaartjes kijk zal je Jan, Johann of,..... voorlopig ook niets horen zeggen | Gewijzigd: 9 februari 2011, 21:36 uur, door Serge
Al met al spannende dagen. | Gewijzigd: 9 februari 2011, 21:39 uur, door Mauriceb
Hierboven staat al wat spannends.....
Dit is wat er op dit moment afspeelt,er kan uit de volgende run weer een koude(re)
oplossing uitrollen......hoop ik
En ik hoop voor johan en voor de alpen enzo dat ze daar es goed pak sneeuw krijgen
Absoluut,de wintersportgebieden hebben sneeuw (brood)nodig.
Enne,wij ook
W