zondag sneeuw? en overdag dik onder nul? GFS laat totaal iets anders zien... staat ook nog zelfs dat hij het GFS model heeft gebruikt. Dikke onzin dus.
Dit is de laatste kaart van het GFS model overigens.
Oh jee 12 graden bij ons,Limburg,dat wordt in de tuin werken.
Dit is de laatste kaart van het GFS model overigens.
11 graden, zaterdag, zou mooi zijn als het weinig wind is! Heerlijk dagje buitenwerken dan!
Beter als afgelopen zaterdag.
Ik vermoed dat de koude wat langzamer invalt dan verwacht, dus vanaf half februari snoept de kou iedere dag een graadje warmte weg uit ons land, tegen de 20ste gaan we landelijke ijsdagen krijgen. Zo lang als de dooi aanhield na kerst, zolang krijgen we nu te maken met kou die weliswaar langzaam kwam maar ook langzaam pas weer plaats maakt voor de lente.
Omdat de grenz van de kou ook een tijd boven nederland zal liggen krijgen we te maken met sneeuw, ijzel en regen in de overgangperiode van warm naar koud, waarna als het overal koud geworden is, het land geheel wit zal zien met de meeste geaccumuleerde sneeuw in het noord-oosten. | Gewijzigd: 9 februari 2011, 17:29 uur, door santona
Eerst op zondag al weer verschoven. Ik ga even weer m'n jojo pakken
jan of johan kunnen jullie ook een winter response doen? het word steeds weer onzekerder dan wel ,dan niet.
Op deze site staat naar mijn oordeel de beste winterverwachtings analyze,perfect bijna
ik vrees het ook
GFS 12Z is weer niet gunstig qua winterweer.
Kou kan ons volgende week niet bereiken zo lijkt het.
Eind van de week een stuiptrekking, dan zien we dus weer die depressie vanaf de oceaan NL bereiken.
EC maar weer afwachten.. GFS is niet wat we zoeken..
En zo naderen we toch langzaam het weekend waarin HET zou moeten gebeuren.
| Gewijzigd: 9 februari 2011, 17:39 uur, door Maarten Dings
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
KIJK dat wil ik horen!!
dan zit ik er ook en nu is het totaal bagger daar in de alpen
Hierbij zit Nederland op de grens van koud en warm en denk ik dat we grote verschillen gaan krijgen in het weer.
Hele mooie dagen met zon en lekkere temperaturen en dagen met wind en regen..
Een beetje een aanloop voor het volgend seizoen zeg maar..
onderstaand kaartje laat mooi zien hoe enorm groot de temperatuur verschillen zijn... let op de temperatuur in Zwitserland/oostenrijk..
Goed deze kaart is mega ver weg en zal natuurlijk veranderen, maar hij geeft goed aan in wat voor weer wij zitten...
En hiermee heeft onze Amerikaanse weersdeskundige Bastardi toch behoorlijk gelijk gekregen met zijn weersverwachting w | Gewijzigd: 9 februari 2011, 18:59 uur, door Callie-P