Overigens zitten er in de laatste EC toch een paar mooie sneeuwmomenten voor NL, dus eigenlijk gaan we best de goede kant op.
Zoiets:
ECMWF hoofdrun van 12u laat nog steeds hogedruk opbouw zien boven scandinavie op 11/12febr.
Tegelijkertijd ook een diepe depressie van 940hpa op 12febr. Die verstoord het opbouw van het scandi hoog.
13febr zuiden winden voor NL.
Op 14febr neemt het hoog weer in kracht toe naar 1035hpa. Maar er ontstaan ook kleine laagjes ten westen van NL, die het verdere opbouw verstoren.
14febr trekt er een laagje naar Spanje toe. Die is op 15febr boven Spanje aangekomen.
Ondertussen op 16febr breidt het azorenhoog zich uit naar het noorden.
Gevolg dat het laagje boven Spanje naar de alpen trekt (met name zuidkant)
Dan voor NL no winden op 17/18febr.
En een koude bel boven NL op 1500m, met dan -8gr (sneeuwkans)
Voorzover je nog een wintertoetje wenst.
Veel te ver weg, maar wel kansrijk.
EC probeert het goed te maken
Maar goed, vanaf 14 feb dus gewoon winter, met temperaturen van >-10 en een sneeuwbom, jeeee (zeg straks niet dat ik het niet gezegd heb)
grtz
Maar goed, vanaf 14 feb dus gewoon winter, met temperaturen van >-10 en een sneeuwbom, jeeee (zeg straks niet dat ik het niet gezegd heb)
grtz
Ja NL mag positief zijn, belgie is totaal nog nix zeker van vorst..?
Vraag ik me ook al lang af, maar ze negeren alles vanaf belgie (niemand antwoord àxDDD
Zoom in er staat een 1065 (klein stukjeÃÂ
Ownee is idd 1055( maar het trekt op een 6 xD)
Maar is nog altijd mooi die 1055 we zien wel
EN antwoord eens iemand van dat van belgie.. | Gewijzigd: 8 februari 2011, 22:32 uur, door Gilleeesss
sorry 2x gepost vanwege vergeten woorden
sorry 2x gepost vanwege vergeten woorden
Je zal het nog paar x moeten posten
Maarja, enkel jan (love him ) antwoord (als die er is natuurlijk he)