Ik gun het jullie ook wel hoor
we komen steeds dichter bij zondag, lijkt me stug dat het nu nog weer verandert op de kaarten.
't Kan enkele uren van tevoren nog veranderen.
Prachtig begin van de winter, de rest was WAAR-DE-LOOS, gewoon een feit. En dat zie ik nog niet echt veranderen.
K'ook niet! Maar helemaal afschrijven, daar pas ik nog ff voor. Het is en het blijft weer, altijd nog de graadmeter van het onvoorspelbare in de wereld. Voorts bevinden we ons nog steeds in de winter. Kiek'n wat wod (laatste strohalm) en daarna oordelen zou ik zeggen. | Gewijzigd: 8 februari 2011, 20:01 uur, door zwoof
vroege start= waardeloos gevolg
late start= prachtig gevolg
hallo zeg allemaal, tis nog niet voorbij slechts een paar slechte runs, kan zo weer veranderen. even rustig allemaal. van aleen negatief doen schieten we ook niet veel mee op. maar doe maar, meestal is dan de volgende run super
Afwachten maar, alleen het begint steeds meer en meer te kriebelen
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Last van jeuk komt ook veel voor bij walrussen die in een te warme omgeving verkeren. | Gewijzigd: 8 februari 2011, 20:13 uur, door zwoof
Prachtig begin van de winter, de rest was WAAR-DE-LOOS, gewoon een feit. En dat zie ik nog niet echt veranderen.
Ben het met je eens.
Meeste winters wat vroeg beginnen,stoppen ook weer vroeg.
Volgende run kan ook helaas nog zachter zijn
vroege start= waardeloos gevolg
late start= prachtig gevolg
Lolz deze winter is niet bepaald waardeloos op sommige plaatsen zitten ze al een koude winter terwijl December echt wel meer sneeuw heeft gebracht dan normaal in een winter!
En dan die massa sneeuw, we zijn het alweer een beetje vergeten, maar hier in Twente lag wekenlang een hele berg sneeuw hoor.
En verder vind ik het nu ook wel best, zat in de pauze lekker in het zonnetje achter de wind, man dat deed naar lente smaken.
Was wel heel prettig moet ik zeggen....
Maar net al sommigen al aangeven, zou het zomaar nog flink koud kunnen worden in de derde decade van februari en maart is soms ook een gemene gast.
En daarna kan ie ook wel weer kouder zijn. Komop zeg, we zinspelen op de LT berekeningen. Oke het laat een bepaalde trend zien nu. We hebben wel vaker een trend gezien die niet doorzette al zouden we het nog zo graag willen. Gezien de onbetrouwbaarheid van de berekeningen op de LT en met nog een maandje winter in't verschiet, kan er volgens mij nog best e.e.a. gebeuren.
En dan die massa sneeuw, we zijn het alweer een beetje vergeten, maar hier in Twente lag wekenlang een hele berg sneeuw hoor.
En verder vind ik het nu ook wel best, zat in de pauze lekker in het zonnetje achter de wind, man dat deed naar lente smaken.
Maar net al sommigen al aangeven, zou het zomaar nog flink koud kunnen worden in de derde decade van februari en maart is soms ook een gemene gast.
Ik kan nog wel verhalen uit grootmoederstijd:De Befaamde Witte paasen
Een citaatje van het KNMI:
trouwens dit betovergrootmoederstijd wel | Gewijzigd: 8 februari 2011, 20:30 uur, door winter=fijnweer
Eens! En niet te vergeten, we hadden ook nog een aantal ijsdagen in Januari én al 1 in februari
En nooit te vroeg oordelen. Het KNMI ging daarmee onlangs ook de boot in. Het stelde op 30 januari een bericht op over de maand januari en wist ten onrechte te vermelden dat deze maand geen officiële ijsdag kende. En jawel: Op de laatste dag werd er in de Bilt een ijsdag gemeten! Tja, dat krijg je dan als je te vroeg roept. | Gewijzigd: 8 februari 2011, 20:36 uur, door zwoof
Jan heeft een mooie quote in zijn profiel staan:enjoy the weather,it`s the only weather you've got!!!
Dus niet zeuren maar geniet van wat je krijgt!!!
edit- megatypo :s | Gewijzigd: 8 februari 2011, 20:56 uur, door erik
Jan heeft een mooie quote in zijn profiel staan:enjoy the weather,it`s the only weather you've got!!!
Dus niet zeuren maar geniet van wat je krijgt!!!
mee eens,vandaag was ook genieten of niet
en trouwens over die extremen wouden we steeds meer
veel kou,pak sneeuw,2de witte kerst achter elkaar(nooit er vertoond in de bilt) en toen kwam dat magische woord begint op een E en die kwam er niet
maar al kijk je nou eens waar we stonden op 16-november-2010.dan heb we een geweldige winter gehad | Gewijzigd: 8 februari 2011, 20:42 uur, door winter=fijnweer
Het leuke is dat het nog altijd gewoon lekker winter wordt van af komend weekeind. Bovendien kan deze nog best lang duren. Je moet er dan niet op rekenen dat de temperaturen over dag geregeld -10 f lager worden maar -2 en nachts -5 of meer vorst is ook winter. Bovendien van tijd tot tijd sneeuw. Dus voor ieder wat wils behalve voor de azijnpissers want die staan in de kou af te tappen.