aan schatten hebben we niks
ik zie liever kei harde kaarten met goede kou dan een beetje koffie dik
maar ik heb ook wel zo gevoel dat we een mooi eind gaan krijgen van de winter
ik zie liever kei harde kaarten met goede kou dan een beetje koffie dik
maar ik heb ook wel zo gevoel dat we een mooi eind gaan krijgen van de winter
Schatten zijn anders ook best welkom. Alle soorten van
Edit: Trouwens aan het "gevoel" hebben we dan ook niks. | Gewijzigd: 6 februari 2011, 19:36 uur, door zwoof
Vandaag 18:42 uur
Nog winter?
Gisteren meldde ik dat de winter tegen het einde van de nieuwe week wel heel dichtbij zou komen. Dit is wat mij betreft nog niet anders geworden. Het ziet er zelfs naar uit dat wij vrijdag van een echte kou-inval kunnen spreken. Een doorbrekende noordoost- tot oostelijke stroming moet hiervoor zorgen. Hoewel het nog niet zeker is heb ik in mijn verwachting voorlopig gekozen voor de komst van winterweer en de kans op sneeuw.
Hoewel ik veel mensen heb gesproken die nu voor het voorjaar gaan en geen winter meer willen, is de tijd van het jaar anders. Het is immers nog maar begin februari en dan kan er in zo’n maand nog van alles gebeuren.
Ik zal deze week elke dag kort ingaan op de actuele ontwikkelingen van de lange termijn. | Gewijzigd: 6 februari 2011, 19:47 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Vandaag 18:42 uur
Nog winter?
Gisteren meldde ik dat de winter tegen het einde van de nieuwe week wel heel dichtbij zou komen. Dit is wat mij betreft nog niet anders geworden. Het ziet er zelfs naar uit dat wij vrijdag van een echte kou-inval kunnen spreken. Een doorbrekende noordoost- tot oostelijke stroming moet hiervoor zorgen. Hoewel het nog niet zeker is heb ik in mijn verwachting voorlopig gekozen voor de komst van winterweer en de kans op sneeuw.
Hoewel ik veel mensen heb gesproken die nu voor het voorjaar gaan en geen winter meer willen, is de tijd van het jaar anders. Het is immers nog maar begin februari en dan kan er in zo’n maand nog van alles gebeuren.
Ik zal deze week elke dag kort ingaan op de actuele ontwikkelingen van de lange termijn.
vraagje is er ook een senario dat deze mooie vooruitzichten in 1x wegvagen, hoop het niet
Ehm het blijft "het weer" - berekeningen/prognoses van grote weercomputers geven een indicatie van wat het KAN worden -> NOOIT een 100% garantie
Nice toch
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Make my day... prognoses LT ->we kijken nu 5 dgn vooruit (dus nog steeds oppassen) (maar er is een aanzienlijke kans op deze ontwikkelingen) | Gewijzigd: 6 februari 2011, 21:30 uur, door Verwijderde_gebruiker_04