Gaat niet om het gelijk hebben, maar is opvallend dat zoveel modellen het laten zien.... Dat is in de winter wel eens anders geweest
True; ik bedoel dat er de laatste tijd vaak werd gesproken over de "posities" van de hoogs/laags op de kaarten en het vervolg ervan of lente of winter in ons land -> welk kaartje krijgt er gelijk is wat ik bedoelde...
Je ziet idd mooi op elke kaart hoe transport-kou kan gaan plaatsvinden | Gewijzigd: 6 februari 2011, 15:00 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Daarbij hopen dat het IKEA hoog net zo honkvast komt te liggen als het UK hoog van laatst. dan kunnen we nog een lange winterprik tegemoet zien
Daarbij hopen dat het IKEA hoog net zo honkvast komt te liggen als het UK hoog van laatst. dan kunnen we nog een lange winterprik tegemoet zien
Dat hoog dat GFS laat zien is zeer krachtig en zeer sterk ontwikkeld! Zelfs tot op 200hpa is het hoog zeer duidelijk aanwezig wat dus wel eens een zeer honkvast hoog kan opleveren maar eerst afwachten wat de komende uren/dagen geschetst wordt door de modellen en dan zien we wel hoe lang het aanhoudt
Man wat ben jij actief de laatste tijd
Ik ben nog niet overtuigd met 1run maar de voorpret is er wel!
We kunnen alleen nog 2u wachten tot nieuwe GFS, GME en dan hopen dat het prijs is
I know Jan maar die zijn niet meer up to date die hadden over 5dagen alweer vorst verwacht en dat denk ik nou niet.
Het is inderdaad niet de eerste keer dat dit op de kaarten staat maar tis deze week toch ook al vaak slecht geweest dus daarom wacht ik liever nog vandaag af vooraleer ik overtuigd ben
Ok over 6 dgn als 1e in NO NL | Gewijzigd: 6 februari 2011, 15:39 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
IK woon in België dus voor mij nog geen vorst de komende dagen maar kan natuurlijk snel erna komen
Wat ik wel leuk vind is dat de meeste modellen de koude optie kiezen en vrij gelijkaardige situaties laten zien. Alleen EC hinkt weer achterop
Wat ik wel leuk vind is dat de meeste modellen de koude optie kiezen en vrij gelijkaardige situaties laten zien. Alleen EC hinkt weer achterop
Ja hier ook belgie.. DIe 15 of 16feb dat ze daar zeggen veel neerslag zal wss hier regen zijn.. Terwijl in Holland wel sneeuw zal zijn.. maarja das ook nog ver
Deal !
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September