Grt,
Niels
Mij ook,dus dan gelijk de volgende vraag:Wordt dit de 2e opeenvolgende maand die warmer is dan het langjarig gemiddelde???
Antwoord: 1-JA 2-NEE 3-WEET NIET/GEEN MENING.
Schieten maar
Je bedoeld dat we gefopt worden? Of t'kan vriezen en dooien? e.e.a lijkt toch nog zeer onduidelijk op dit moment?
Edit:
Op de meerkeuzevraag van Erik uiteraard antwoord C. Niemand kan dat nog zeggen. Hoewel de eerste dagen van feb. hakken er al flink in. In dat opzicht ligt antwoord A wel voor de hand . | Gewijzigd: 5 februari 2011, 11:09 uur, door zwoof
Ik denk dat hij bedoelt dat we gefopt worden, hoe dichter we bij de koude periode in de pluim komen, hoe hoger de temperaturen worden op de pluim en de kou opschuift. Maar we zien wel waar we over een week staan.
Ja het is weer ietsje aangepast ja, leden hebben er bij deze pluim minder vertrouwen in. Zie je toch steeds weer gebeuren na een eerste opleving. Ben benieuwd waar dit heen gaat en of de winterse periode gestalte gaat krijgen. En dan niet een paar graadjes nachtvorst, maar even een goede vette winterprik. Met die temps van nu is dat haast ongeloofwaardig.
Schieten maar
Grt,
Niels
Weer in Heimbach,msschn heb je hier iets aan
edit - het lijkt voornamelijk nat te worden..... | Gewijzigd: 5 februari 2011, 11:13 uur, door erik
Antwoord A = 90 punten
Antwoord B = 10 punten
Antwoord C = 0 punten en cursus meningsvorming
Ik heb C gekozen.
Er wordt duidelijk gevraagd om een antwoord en niet om een mening.
edit - het lijkt voornamelijk nat te worden.....
Ik hoop dat het nog over gaat in sneeuw. Nat is niet lekker, zeker niet als je snachts in je tentje ligt.
Er wordt duidelijk gevraagd om een antwoord en niet om een mening.
Antwoord 3 weet niet/geen mening.
Antwoord kan dus geweest zijn GEEN MENING.
Dus vandaar die Cursus
Antwoord 3 weet niet/geen mening.
Antwoord kan dus geweest zijn GEEN MENING.
Dus vandaar die Cursus
Dan klopt de vraagstelling niet. Maar het is een feit dat niemand het nog 100% kan weten. Dus weet niet is de enige juiste oplossing op dit moment.
Klopt,het is ook maar een gekkigheidje.
Maar de wens van mij gaat naar koud vriesweer!!
Zonnetje erbij en nog wat van dat witte goud erbij
En op een of andere manier zie ik dat vanaf de 12de ontstaan.............
Half glazenbol en half kaarten.