Zaterdag 19/02 -7 °c -4 °c 1 N 10 %
kijk hier goed naar en duim dat het uitkomt!
alleen moet erachter nog de procenten nog een 0'tje bij komen!!! | Gewijzigd: 3 februari 2011, 18:21 uur, door gerard van den brink
Ik kan niet wachten op wat er gaat gebeuren
1 ding weet ik zkr, en dat is dat we wel weer sneeuw gaan krijgen deze winter
Ik voel het aan me
Ik kan niet wachten op wat er gaat gebeuren
1 ding weet ik zkr, en dat is dat we wel weer sneeuw gaan krijgen deze winter
Ik voel het aan me
Heb je koude voeten? dan krijg je sneeuw!
Dus als je dat hebt weet je het zker
Dus als je dat hebt weet je het zker
Meestal wel, alleen momenteel niet, maar dat komt later vanavond nog wel, durf te wedden dat ik vanavond met ijskoude voeten me bed in kruip
dacht dat dat de kans 10 procent was dat het uitkwam
Dat klopt ook, 10% dat zoiets uitkomt op lange termijn. Als dit op korte termijn zou staan hecht ik er pas geloof aan.
Ja haha 100% eens! Vanaf de 26e jan t/m 1febr. De winter is maar net 2 dagen weg en iedereen is het al weer vergeten. 1 dag wc lijkt wel een week of niet dan!
Ik zie zelf trouwens geen grote winterinval volgende week, maar ik had het al twee keer mis afgelopen maanden, dus zal het wel vreselijk koud worden.... dus komend weekend naar de Aldi voor een paar flessen Mummelmann....!!
Gelukkig gaan de dagen lengen dus langer schaatsen in het zonnetje.
Voor iedereen om alweer een beetje in de stemming te komen... http://www.dailymail.co.uk/news/article-13...d-snow-ice.html
Voor iedereen om alweer een beetje in de stemming te komen... http://www.dailymail.co.uk/news/article-13...d-snow-ice.html
da`s echt bar en boos
wel mooi en droog weer met overdag zo,n 3a 4 graden. overdag 2x snachts temp rond -5 verder zo,n -2 tot 0. wil voor mij begrip echte winter ,overdag vriezen en snachts matig vriest en dan weer op de schaats
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Mits de run van 18:00 niet dramatisch veranderd verwacht ik de komende maand een dikke vette WC ,dan wel een constante aanvoer van depressies over de oceaan..
Zo... nu nog even zonder enige vorm van toelichting... ( ga even een serie kijken ) in mijn volgende post ga ik er uitgebreid op in ( ik wacht even de 18:00 run af) en dan leg ik uit waarom ik denk dat de kou fantastisch is maar dat hij niet verder zal komen dan Polen... op wat speldenprikjes na...
Dus mits de 18:00 run niet ernstig zijn best heeft gedaan om van plan te veranderen zal ik mijn huidige verwachting toelichten, en anders ruiterlijk toegeven dat dit Hoen weer terug in zijn hok moet
Bis Später ! | Gewijzigd: 3 februari 2011, 19:57 uur, door Callie-P
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Mits de run van 18:00 niet dramatisch veranderd verwacht ik de komende maand een dikke vette WC ,dan wel een constante aanvoer van depressies over de oceaan..
Zo... nu nog even zonder enige vorm van toelichting... ( ga even een serie kijken ) in mijn volgende post ga ik er uitgebreid op in ( ik wacht even de 18:00 run af) en dan leg ik uit waarom ik denk dat de kou fantastisch is maar dat hij niet verder zal komen dan Polen... op wat speldenprikjes na...
Dus mits de 18:00 run niet ernstig zijn best heeft gedaan om van plan te veranderen zal ik mijn huidige verwachting toelichten, en anders ruiterlijk toegeven dat dit Hoen weer terug in zijn hok moet
Bis Später !
Goede tijden slechte tijden kijken