Moeder aarde is daar zeer aktief dus een kern van waarheid van 't verhaal zou er best in kunnen zitten. Ben benieuwd wanneer de rest van onze planeet aan de beurt komt.
Ik geloof zeker niet in dat 2012 verhaal, maar we maken wel een roerige tijd door op dit moment.
maar ik zie gewoon land hoor hoor geen water,
volgens mij is dit bericht gewoon dikke onzin gemaakt door doemdenkers.
(correct me if i'm wrong)
Mocht dit echt waar zijn, dan ben ik benieuwd of en wanneer de regulier media er berichtgeving van doen. Op zich is het niet heel gek dat je er niks over hoort nu, met de cycloon in Australië, de weggestuurde regering in Tunesië en de protesten in Egypte is er wereldnieuws genoeg momenteel. Niet om lullig te doen, maar zolang er niet (veel) doden of gewonden vallen met het kantelen van die plaat is het op dit moment gewoon niet interessant genoeg.
Ieder zijn mening, ik probeer overal wetenschappelijk tegenaan te kijken en zie gewoon paralellen met wat ik altijd uit de Bijbel gehoord en gelezen heb. Terugkeer van het volk Israel (was volkomen ondenkbaar, toch gebeurd na WO2), sterke toename van natuurgeweld, toename van oorlogen, ziektes en afname van respect voor medemens, komst van de tv/internet (als ik refereer aan de tekst die slaat op de dood van de twee getuigen uit Openbaringen en dat de hele wereld dat zal zien), komst van een wereldregering (VN? iig is er momenteel veel globale problematiek terreur/co2/religiefanaten dus roepen veel leiders om een NWO en de crisis roept om een wereldmunt die al bestaat), opkomst van de RFID chip (inplantaat chip in voorhoofd of hand, uit onderzoek gebleken als beste plaats) voor kopen, verkopen, reizen, dokter, kinderen opsporen etc. dat is ook al voorspeld in de Bijbel als het merkteken van het beest want wie het merkteken niet neemt zal niet kunnen kopen en zal vervolgd worden (nieuwe holocaust).
Ik geloof dat historie zich herhaalt, en dat er inderdaad een nieuwe holocaust aanstaande is. In ieder geval vind ik de voorspellingen uit de bijbel helemaal zo gek nog niet en zeker niet gezien huidige politieke/klimatologische/sociale ontwikkelingen.
Xander geeft op zijn blog die ik wekelijks wel even bekijk een interessant scala aan artikelen, niet altijd even realistisch of uit goede bron. Maar als zelfs maar 5% op waarheid berust dat ziet de toekomst er interessant en angstaanjagend uit.
In de bijbel staan meer dan 300 profetien (voorspellingen) en daarvan moeten er nog maar 5 uitkomen.
Dan wil ik best geloven dat die andere 5 ook nog wel uitkomen...
Als je inderdaad de krant van vandaag naast het boek openbaringen legt dan zie je precies in welke tijd we leven.
Ik ben afgelopen jaar in israel geweest, dan zie je het allemaal voor je ogen gebeuren...
Waterbronnen ontspringen middenin de woestijn...
De muren worden opgebouwd door "vreemdelingen"...
En inderdaad 1948... Israel opnieuw een staat, had niemand kunnen of durven bedenken.
Komop zeg, meen ja dat nou serieus? Je kan net zo goed de fabeltjeskrant als bron vermelden. Xandernieuws LOL
Even de symptomen van deze verzakking op een rijtje
2. Ook Thailand (Bangkok) ondervindt problemen met de afvoer van vloedwater.
3. Het Indonesische eiland Java is 6 meter in zee gezonken. Wegen en stukken land langs de afwateringskanalen zijn aan het instorten.*
4. In Vietnam heerst een ware epidemie van 'sinkholes', diepe gaten die plotseling in de grond ontstaan. Dit is nog een indicatie dat de tektonische platen aan het verschuiven zijn.
5. Ook de tektonische plaat op de Filippijnen is aan het zakken, met eveneens overstromingen als gevolg. (1)
1. Zou door NASA bevestigd zijn, kan ik niks over vinden verder dus twijfelachtig. Als iemand hier een officiele verklaring van NASA over zou kunnen vinden dan zou ik die graag even lezen.
2 Says who? Google weet van niks
3. Pics or it didn't happen
4. Eindelijk een punt waar wel wat meer over te vinden valt http://en.baomoi.com/Info/Vietnam-metro-au...les/3/92330.epi
5. zelfde als 2 en 3
Maar goed, we houden het nauwlettend in de gaten
Ja hoor, wel gelezen, gisteravond vanaf android phone Staat trouwens geen bron bij..
En ja, sensatiestukken worden graag gelezen. Ik vind het alleen vreemd om het hier te moeten lezen. Een dergelijke reactie gaf ik ook op je stuk over verschoven planeten enzo een week of 6-8 geleden.
Je gaat jezelf toch afvragen wat je nou serieus moet nemen op O-O en wat niet....
Het is absoluut een vermakelijk artikel en het verdiend zeker een plaatsje in een off-topic alu-hoedje subforum maar je plaatst het onder de nieuwsberichten Jan.
De laatste heeft toch meer aantrekking kracht.
Dan over het eiland. Is er wel echt bewijs of worden bepaalde gebeurtenissen dom weg aan elkaar gekoppeld om maar en smeuïg verhaal te krijgen want dat laatste lijkt mij en beetje het geval. dit vooral om dat die platen altijd al schuiven en doen en dat zulke extreme gebeurtenissen toch gepaard zouden moeten gaan met zware aardbevingen. Bovendien de grond zakt echt niet ongemerkt 3 meter in zeer korte tijd laat staan 6 meter.
Er zitten mij dus wat te veel haken en ogen aan het verhaal om zo maar als zoete koek te slikken.
http://www.niburu.nl/
Om nog (on) geloofwaardiger over te komen hebben ze wel een top weerman aangetrokken.
Zie kantlijn links
Zonder te willen doordrijven ofzo hoor Jan, maar waarom plaats je het dan als nieuws?
Ik bedoel, die rubriek is toch voor serieus nieuws? Staan ook berichten over lawine slachtoffers, vulkaan uitbarstingen, en meer "echte" berichten.
Welk nieuws moet je nou geloven en welk niet? dat is mijn punt, snappie?
Peace
Edit:
Om nog (on) geloofwaardiger over te komen hebben ze wel een top weerman aangetrokken.
Zie kantlijn links
You get my drift?
==> Bron Xandernieuws
En dat er geen 'bron: onweer-online' staat, is maar goed ook! ;] | Gewijzigd: 3 februari 2011, 02:02 uur, door snufj
Sophos antivirus geeft bij deze site een virus melding en blokkeert hem (zie onder).
Misschien is het niets maar ik ga niet kijken naar die weerman.
Groet,
Norby
Mal/HTMLGen-A
Category
* Viruses and Spyware
Type
* Trojan
What to do
* Please contact support for assistance with removal.
Dan wil ik best geloven dat die andere 5 ook nog wel uitkomen...
Als je inderdaad de krant van vandaag naast het boek openbaringen legt dan zie je precies in welke tijd we leven.
Ik ben afgelopen jaar in israel geweest, dan zie je het allemaal voor je ogen gebeuren...
Waterbronnen ontspringen middenin de woestijn...
De muren worden opgebouwd door "vreemdelingen"...
En inderdaad 1948... Israel opnieuw een staat, had niemand kunnen of durven bedenken.
Israel is het land waar de anti-christ geboren zal worden. Daarom ben ik ook tegen israel... ik haat geen joden hoor
Off topic: Ik distantier me van enig geloof, daar komt nu juist alle ruzie en oorlog vandaan op deze wereld. Ik geloof alleen in mezelf
On topic: Weinig kans, anders hadden we die al gezien. De Google earth beelden zijn idd te gedateerd. | Gewijzigd: 3 februari 2011, 14:50 uur, door Romani
er klopt gewoon geen hol van hun verhaal | Gewijzigd: 5 februari 2011, 08:57 uur, door Klapper