Ja precies, smoke on the water, fire in the sky Ik ga morgen naar drenthe dus ik ben benieuwd of ik nog iets ga meepakken van de onweersbuien voor morgen.
Wat me trouwens opvalt is dat de kansen op onweer voor 26 mei wel weer steeds terug komt, ergens begin vorige week als ik me niet vergis, stond het er ook al in. | Gewijzigd: 21 mei 2011, 19:12 uur, door weerfanaat
Idd, en om helemaal een kopie te hebben is het de nacht van 25/26 mei
Zou gwn zalig zijn als dit weer uitkomt
Maar ja, we zien wel
Hoe bedoel je onzeker haha
Ja haha, is toch wat, wat een marge. Maar goed 1 en ander zal ook wel afhangen van eventuele afkoeling na donderse buien die meer kans hebben als het warm genoeg wordt. Lastig te verwachten situatie dus vanwege teveel onzekerheden denk ik zo. Maar ja; qua fijne temp: doe mij maar precies tussen in, 22 graadjes. Maar voor onweer even flink stijgen!
Vind dit wel een mooie uitleg over deze enorme marge:
http://forum.onweer-online.nl/index.php?s=...st&p=250138
| Gewijzigd: 21 mei 2011, 20:42 uur, door Tyshane
Ik persoonlijk heb die data in mijn geheugen gegrifd staan als de engste onweer die ik OOIT heb meegemaakt hier in NL.
Nouja, we hebben ijsheiligen, waarom dan niet onweersheiligen?
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
van de run van 18z voor 21 mei 18z, al geweest dus. foutje but i like the colors hahaha