http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/..._hittegolf.html
Voor het eerst dat ik word gequote zie ik net
--------------------------------------------------------------------
Zeewatertemperatuur zit trouwens ook al aardig in de lift, al een stuk hoger dan vorig jaar. Dat is in ieder geval goed nieuws dus.
En met de hoge(re) temperaturen in het vooruitzicht zal het lijntje (snel) verder omhoog gaan | Gewijzigd: 16 mei 2011, 14:11 uur, door Diem
dat kan niet goed zijn!
ik ben meer een persoon van de 20 graden, heb al snel last van de warmte. iemand nog tips om dat dan door te komen.
alvast badankt
gr marieke
dat kan niet goed zijn!
ik ben meer een persoon van de 20 graden, heb al snel last van de warmte. iemand nog tips om dat dan door te komen.
alvast badankt
gr marieke
In mei zijn er wel vaker van die warme dagen kan ik me herinneren, of het helemaal normaal of abnormaal is zou je echt even met statistieken moeten uitzoeken, zou het niet weten.
Persoonlijk houd ik ook niet van die enorme warmte, kan er ook niet goed tegen. Zeker het slapen is dan erg slecht. Ik probeer mijn huis koel te houden door de hele dag alles dicht te houden, dit scheelt enorm. In de nacht of ochtend juist even alles doorluchten. Verder drink ik dan veel water en dat helpt me goed, ik wordt dan minder snel energieloos en hangerig. Oh en een paar camping-koel-elementen in mijn hoofdkussen houdt mijn hoofd koel in de nacht!
Verder niet teveel doen, lekker vroeg op en dan de zwaarste dingen doen, in de middag een siesta, wat later avondeten, precies zoals ze het wat zuidelijker doen. Niet voor niets natuurlijk.
Buiten de hoge temp. om houd ik wel erg van het zomerse weer, maar dat heeft meer met de zon en het licht zelf te maken, ben ik minder depri en alles ziet er wat vriendelijker en mooier uit. En uiteraard neemt de kans op onweer significant toe. Liever de warmte dus dan grijs koud weer, als je je er maar tegen wapent!
FF paar keer op klikken voor groter te maken.