edit: oh, bijna 't hele land ÃÂs erdoor bedekt haha, behalve stuk Brabant en Limburg. | Gewijzigd: 16 mei 2011, 07:54 uur, door Richardus
ik vind het wel ff lekker dat het nog steeds regent nadat het al de hele nacht geregend heeft, maar mijn hond houd er niet zo van dus die heeft net tijdens het uitlaten de hele tijd heel zielig met z'n oren naar beneden bij me gelopen grinnn...
heel lekker voor de plantjes en de bomen, helaas heeft een van de 2 kersenboompjes die ik een aantal weken geleden gepland heb het niet gered voor zover ik nu kan beoordelen... jammer... "hoop dat ie het stiekum toch nog gaat doen". | Gewijzigd: 16 mei 2011, 08:11 uur, door anirnith
maar rond de periode 25/26mei is het altijd spannend!
Het is zeker een mooie situatie, dat kan ik niet ontkennen. Maar, vind niet dat we moeten gaan vergelijken met twee jaar geleden en ook niet het onweer erbij halen van het verleden. Het is gewoon de situatie op dit moment en daar heeft de geschiedenis niets mee te maken. Evenmin het geval van... "Als dit in juli voorkwam was het een level 3 van Estofex" Dit vind ik helemaal krom, die mensen die dit zeggen moeten eens beter naar de kaarten kijken en dan komen ze tot de conclusie dat het verre van dat is. Voorlopig kunnen we het alleen maar in de gaten houden, gisteren riep ik het ook al op twitter dat we de 22ste tot en met het einde van de maand in de gaten moesten houden.
Welkom ! Wel een bijzondere naam, moest eerst denken aan het weerkanaal op TV, dat heet ook weer en vekeer.
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September