Overigens nu weer droog, maar wel fris en langzaam opklarend.
Wilfred
Coool! 'Erg ver weg nog' horen we dan te zeggen he! Maar toch leuk dat het er in staat, zwijmel, wie weet...
Kan me vergissen maar volgens mij stond er een paar dagen geleden ook al zo'n kaartje voor die datum, was alleen weer een tijdje uit de kaarten, maar nu is het dus weer terug! | Gewijzigd: 11 mei 2011, 22:27 uur, door weerfanaat
donderdag 19 mei tot en met donderdag 26 mei
50% kans op aanhouden van het wisselvallige weertype en 50% kans op een overgang naar zonniger en droog weer. In beide gevallen loopt de temperatuur op tot (iets) boven normaal.
Uitgifte: 12/05/2011 03.48 uur LT
bron: knmi
Citaat van weerfanaat, woensdag 11 mei 2011, 22:27 uur Kan me vergissen maar volgens mij stond er een paar dagen geleden ook al zo'n kaartje voor die datum, was alleen weer een tijdje uit de kaarten, maar nu is het dus weer terug!
Hij 'duikt' af en toe op, misschien een soort memory-functie of wishfull-thinking van de computer
donderdag 19 mei tot en met donderdag 26 mei
50% kans op aanhouden van het wisselvallige weertype en 50% kans op een overgang naar zonniger en droog weer. In beide gevallen loopt de temperatuur op tot (iets) boven normaal.
Uitgifte: 12/05/2011 03.48 uur LT
bron: knmi
Hij 'duikt' af en toe op, misschien een soort memory-functie of wishfull-thinking van de computer
Zo mooi altijd het 50% kans op dit 50% kans op dit x D Leuk altijd Hebben ze het nooit fout
fris met een beetje nevel 10 graden nu
Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel
Is het aantal onweersdagen in 2011 tot nu toe meer of minder dan normaal?
dan moet je bij de anderen zijn haha maar ik denk toch echt minder dan normaal.
Ik heb hier nog geen onweer gehad ja wel als je een gerommel in de verte meetelt maar een bui boven mijn hoofd nee nog steeds niet.
Is het aantal onweersdagen in 2011 tot nu toe meer of minder dan normaal?
Ik vermoed meer, we zitten immers nog vroeg in het seizoen. Een groot deel van het land, m.u.v het uiterste westen en noorden, heeft al flink wat onweders te verwerken gehad. Hoe dan ook aankomend weekend nog wel wat (kleine) kansen denk ik zo
Wilfred
Jaaaa dat zal zeer leuk zijn :D:D
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Wilfred
Dat is veel CAPE en Li ja maar niet extreem. en dan zijn die twee waardes echt niet de enige factoren die erbij komen kijken.
Ãœberhaupt onweer op die dag lijkt me al leuk
Morgen is het geen 15 mei/zondag (of bedoelde je wat anders met morgen )