verhuis dan maar naar scandinavie want de zomer wordt warm!
Pfff
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Nee, dat is geen organisatie, het zijn gewoon computerberekeningen. Ook voorspelde ze niets, maar ze verwachten dat het een te koude januari tot maart zou gaan worden
Punt voor jou, normaal loop ik ook te zeiken over voorspellen contra verwachten. Maar als we gaan mierenneuken weet ik er ook nog wel 1. Verleden tijd van verwachten is verwachtte .
Feit blijft dat de computer er kilometers naast zat met de berekeningen, vandaar dat ik er geen waarde aan hecht.
Feit blijft dat de computer er kilometers naast zat met de berekeningen, vandaar dat ik er geen waarde aan hecht.
Persoonlijk hecht ik er ook geen waarde aan. Ik vergelijk meestal die modellen, zoals ik het ook gedaan heb in mijn zomerverwachting. In de winter zaten de drie modellen echt niet op een lijn. Echter nu wel.... De modellen IRI, WCS en NCEP geven allen aan dat het een te warme en een te droge zomer gaat worden. Dit vind ik erg interessant
Vandaag lekker een stuk gefietst door de natuur. Wel zeer droog in de bossen e.d., maar als het aan mij ligt mag het nog wel ff droog blijven. Dit is prima werkweer ( werk buiten ) en krijg op deze manier al vroeg een lekker kleurtje
Vandaag lekker een stuk gefietst door de natuur. Wel zeer droog in de bossen e.d., maar als het aan mij ligt mag het nog wel ff droog blijven. Dit is prima werkweer ( werk buiten ) en krijg op deze manier al vroeg een lekker kleurtje
Muhaa 's nachts mag het van mij knetteren en regenen zodat de natuur iig niet leidt onder de droogte. Voor de rest mag het van mij, -uitgezonderd de winter- het hele jaar door zonnig en warm zijn.
Inderdaad interessant als alles op 1 lijn zit. Voor de zomerliefhebbers een zegen, voor een warmtehater als ik een minder vooruitzicht. Maar goed, we gaan het beleven. Ik persoonlijk hoop op een zelfde scenario als de winter; hard van start en daarna prut
Over brak gesproken...Hier 't zelfde.
Hier inmiddels alweer bijna 25 graden, dus zometeen maar weer verder gaan waar ik vanmorgen mee opgehouden ben, krijg je als er kermis is.
Maar ik vind de pluimen maar akelig hard naar beneden denderen na woensdag.