Laat maar gauw zomer worden met veel onstabiele lucht
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Laat maar gauw zomer worden met veel onstabiele lucht
Lol kijk eens onweerskansen 11 april
tis ook maar een verzwakt koufrontje met onschuldige stratocumulus
maar toch, het zijn mooie wolken!
Ja, dat had ik inderdaad afgelopen donderdag ook gezien echter achter deze lucht zat hele donkere lucht. Ik dacht dus te maken te hebben met een toevallige samenloop van omstandigheden. Helaas had ik mijn fotocamera niet bij en zat ik in de auto waardoor ik het niet helemaal goed heb kunnen vastleggen.
Gelukkig gaat de baro. weer omhoog en hoop later in de week op een lichte herstel van het fraaiere weer.
*Geen onweer gehad.
*Weinig neerslag.
# Wel harde wind.
onweer binnen straal van 15 kilometer waargenomen helaas triggert het pas na het passeren van de grens.
hopelijk word het droog straks ivm t.t.t .
Apeldoorn het zelfde! Alleen geen onweer
wel een nadeel wat voor mij ook weer een voordeel kan zijn
Ik heb al 15 wespenkoninginnen gevangen wat mijn jagersinstinken weer naarboven brengt
Laten we dan maar bedenken dat 15 2000 minder wespen dit jaar.
Maar het zijn wel veel koninginnen die ik heb gevangen deze lente tot nu toe meestal hen ik er een stuk of 6.
wel een nadeel wat voor mij ook weer een voordeel kan zijn
Ik heb al 15 wespenkoninginnen gevangen wat mijn jagersinstinken weer naarboven brengt
Laten we dan maar bedenken dat 15 2000 minder wespen dit jaar.
Maar het zijn wel veel koninginnen die ik heb gevangen deze lente tot nu toe meestal hen ik er een stuk of 6.
Hoezo gevangen? En dan? Gekilled?
In de pluim zit ook een mooie stijgende lijn:
Ja goed vooruitzicht en nu maar hopen dat het in de kaarten blijft. Pluim ging idd iets omhoog, lekker hoor!