nu dan had je mazzel, hier in het oosten de hele dag matig tot zwaar bewolkt en ook nog de nodige regen maar andere keer hebben wij hier weer mazzel (hoop ik toch)
ik heb tot nu toe 2 sites gevonden waar ze er wat over zeggen, maar die verschillen veel in uitkomsten (zo'n 5-7 graden celcius per dag).
Over 3 weken zit ik daar en ik wil natuurlijk wel weten wat voor weer ik dan kan verwachten .
ik heb tot nu toe 2 sites gevonden waar ze er wat over zeggen, maar die verschillen veel in uitkomsten (zo'n 5-7 graden celcius per dag).
Over 3 weken zit ik daar en ik wil natuurlijk wel weten wat voor weer ik dan kan verwachten .
http://www.weer.nl/nl/home/weer/wereldweer...7X89/kasan.html
***PLAOTIE***
Nou, laat maar komen. Wat een geweldig plaatje, zulks moeten we vaker zien!! | Gewijzigd: 4 april 2011, 09:03 uur, door arjanbruggink
Gisteren zag ik op de 19e april ook al een hoge cape en LI staan. Ben benieuwt of het er lang in blijft staan!
Hallo zeg, ik ben heel blij dat je zover door kijkt, want een dikke supercell op mijn verjaardag (22 april) zou echt een vet cadeau zijn, maar heel veel zin heeft het niet om zo ver vooruit te kijken
Ach, alleen de voorpret al is leuk met zulk soort kaarten. Je ziet ze niet vaak voorbij komen. Benieuwd wat er van overblijft als we langzaam naar de datum toekruipen.
*Afbeelding*
Lijkt toch vrij rustig en wellicht saai lenteweer te worden. Zwaartepunt van hogedruk ligt gewoon verkeerd.
Jammer genoeg dus geen grootschalige thermische uitschieters zoals afgelopen zaterdag met bijna zomerse waarden. Daarbij geen/weinig neerslag maar wél vrij veel zon (vooral in de kustgebieden). Ach, het kan er mee door, al heb het liever een graad of 10 warmer . | Gewijzigd: 5 april 2011, 14:39 uur, door marsel