lekker in de zon gezeten zonet (lekker tussenuurtje)
maar ik ben benieuwd wanneer de onweersbuien weer komen, en alle mooie buienluchten verlang er naar
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Maar hoe is het dan gesteld met de rest van de ingredienten dan??
Cape zegt niet alles......
Zonde van je tijd om je daarin te verdiepen, morgen is het alweer van de kaarten verdwenen
Het is nooit zonde van je tijd om je te verdiepen in het weer... Anders zaten we hier niet te discussieren op het forum.
Maar vandaag een betere start van de dag, het zonnetje is d'r al bij. Laat het maar een lekkere lentedag worden.
Maar hoe is het dan gesteld met de rest van de ingredienten dan??
Cape zegt niet alles......
Beetje vroeg nog om wat van te zeggen. Wel leuk voor ons onweerfreaks dat de eerste tekenen van onweer zich aantekenen op de kaarten
Dat is het inderdaad, het is meer een soort verheugen dat de kansen langzamerhand steeds meer toenemen. Verder best nog een eind weg, dus blijft misschien niets van over. Aan de andere kant; wie weet worden de waardes wel positiever juist.
Oh en wat een prachtige lente-dag weer! Zo mag het wel blijven, heerlijk met die zonneschijn!
Dat is wel zo, maar begrijp me niet verkeerd. Als je alleen met een CAPE kaart op de proppen komt zetten.....
Zet het dan uiteen met bijv. de temp kaart, lv kaart, enz....
Maar hoe dan ook, het is altijd mooi als er enigzins de tekenen voordoen m.b.t. onweer.
De drang naar een forse onweersbui begint ook hier steeds meer op te borrelen. Ik heb inmiddels bij ons in de weerkamer een nieuw woord geïntroduceerd: 'Convectofiel'. Spreekt voor zich denk ik . We mogen aannemen dat vrijwel iedereen op o-o hieronder valt .
Zo, aangezien ik nachtdienst heb ga ik nu nog maar even rustig van het zonnetje genieten. Fijne dag allen, geniet er nog even van!
Zo, aangezien ik nachtdienst heb ga ik nu nog maar even rustig van het zonnetje genieten. Fijne dag allen, geniet er nog even van!
Haha, lol! Convectofiel! Geniet van de zon!
Tijd voor het "O-O's (What the f*ck is?) zomerwoordenboek"??
Maar wat een heerlijk weertje ja. Alleen weer verrekte jammer voor mij dat ik er maar weinig van kan genieten.
Zit je weer achter de pc op je werk.
Maar wat een heerlijk weertje ja. Alleen weer verrekte jammer voor mij dat ik er maar weinig van kan genieten.
Ja, of je zit te sleutelen in een kelder zodat je helemaal niks mee krijgt van het mooie weer buiten. maar...straks lekker buiten eten.
Haha, ja, moet er ook maar eens van komen dat zomerwoordenboek. Eerst waar even zien of er genoeg input op het forum komt. Ja balen achter de pc zitten met dit weer, maar zo af en toe maar in een pauze of een extra uurtje tussendoor er wat van mee proberen te pikken!