Bron: een.be
Ziet er goed uit maar moet je is op de pluim kijken wat er vanaf vrijdag gebeurt
Hij lijkt even in te storten, zal vast een fout zijn | Gewijzigd: 19 maart 2011, 01:01 uur, door Diem
Inderdaad, hier is het ook al een heerlijk zonnig weertje. Vogels fluiten alsof het een lieve lust is. Straks erop uit, even het bos in!
De kop mooi brune .. ik heb heerlijk in de tuin lopen wroeten. Man wat een geweldige dag.
Hoezo ''warm''? Het is toch een lekkere temperatuur ?
Verder mooie dag vandaag, even lekker in de zon gezeten. Gelukkig blijft het de komende dagen zulk mooi weer | Gewijzigd: 20 maart 2011, 21:28 uur, door Diem
Dus óf iedereen is vrolijk want het is mooi weer (en dat is prima), óf het is slecht weer en ik ben alsnog vrolijk. Eigenlijk best goed...
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Dus óf iedereen is vrolijk want het is mooi weer (en dat is prima), óf het is slecht weer en ik ben alsnog vrolijk. Eigenlijk best goed...
Heb je nu al hooikoorts dan ? Bij mij begint het gelukkig pas rond eind april/begin mei.
Wel een voordeel dat je vlakbij zee woont, minder pollen
En inderdaad, als het mooi weer is is het eigenlijk wel lekker, maar ook als het af en toe regent
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Wel een voordeel dat je vlakbij zee woont, minder pollen
En inderdaad, als het mooi weer is is het eigenlijk wel lekker, maar ook als het af en toe regent
Niet voor grassen gelukkig, maar wel elzen en berken... zo'n beetje van half maart tot half mei dit jaar gok ik...
Het is hier wel veel minder op het eiland. Maar elzen en berken hebben ze hier ook best veel en meer wind zorgt ook voor meer zooi in de lucht.
Volgende week wel noorden wind (als het doorgaat) met af en toe regen, dus voor hier ideaal. Geen bos tussen hier en de noordpool...
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Het is hier wel veel minder op het eiland. Maar elzen en berken hebben ze hier ook best veel en meer wind zorgt ook voor meer zooi in de lucht.
Volgende week wel noorden wind (als het doorgaat) met af en toe regen, dus voor hier ideaal. Geen bos tussen hier en de noordpool...
Ik heb inmiddels al wat last van hooikoorts. Ik houd dagelijks het pollennieuwes in de gaten (pollennieuws.nl) al weet ik niet hoe betrouwbaar dat is.
Een helaas vervelende bijkomstigheid van het voorjaar.
Hatsjoe!! Sterkte.